גילי שלזינגר, One1: "ביצענו כבר 50 פרויקטי CRM בענן"

"השקנו פתרון ERP בענן לקיבוצים, המשלב את פתרון ה-CRM עם ענן פרטי, כיוון שה-ERP דורש ממשקים למערכות ליבה", סיפרה שלזינגר - סמנכ"ל השיווק של One1, בפאנל שנערך בנושא במסגרת כנס המנמ"רים והמנכ"לים בכרתים ● יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס: "ישראל מחקה את העולם, ולכן גם פה הענן יתפוס - גם ענן פרטי וגם ציבורי"

"אנחנו ב-One1 היינו אחד הספקים הראשונים שייצגו את Salesforce.com בישראל, וככאלה ביצענו כבר כחמישים פרויקטים בתחום", אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"ל השיווק ב-One1.

שלזינגר דיברה בפאנל שנערך ביום ו' האחרון בנושא מיחשוב ענן. הפאנל עמד במרכז יומו השני של כנס המנמ"רים והמנכ"לים שנערך בסוף השבוע בכרתים שביוון, בהפקת אנשים ומחשבים. את הפאנל הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי בקבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי שלזינגר, One1 היא אחת משלוש החברות ה-IT הגדולות בארץ, ומחצית מפעילותה היא בעולם ה-ERP. "השקנו פתרון ERP בענן לקיבוצים, המשלב את פתרון ה-CRM עם ענן פרטי, כיוון שה-ERP דורש ממשקים למערכות ליבה. הפרויקטים הללו עובדים כבר בשני קיבוצים, ויהיו נוספים". היא סיימה בציינה, כי "נשיק פרויקטי ענן לארגונים גדולים יותר. אנו רואים בעולם ההדרכה הרבה מתכנתים הולכים לקורסי מיחשוב ענן של מיקרוסופט (Microsoft)".

יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס. צילום: משה אלוןיגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס, אמר, כי "בסופו של דבר, ישראל מחקה את העולם, ולכן גם פה הענן יתפוס – גם מיחשוב ענן פרטי וגם ציבורי". ל-BMC, אמר שחק, יש יותר מ-100 פרויקטים עובדים בתחום, "אך בישראל זה איטי יותר. לפני שלושה חודשים החלו מטריקס, BMC ובזק בינלאומי ליישם מחזור חיים מלא עבור הענן. הענן, לשיטתנו, הוא קטלוג שירותים – וזה נמצא באופן מלא ביישום בבזק בינלאומי".

כך, אמר, בזק בינלאומי החלה לפני כמה חודשים לבצע הטמעה פנימית לפתרון ניהול מיחשוב הענן של BMC בפרויקט שהחל בימים אלה ויסתיים בינואר 2012. הוא הסביר, כי המערכת, BMC CLM (ר"ת Cloud Lifecycle Management), תסייע לנהל את מערך שירותי הענן של בזק בינלאומי בתחומי התוכנה, החומרה והתשתיות. לדבריו, בשנה האחרונה סיפקה בזק בינלאומי שירותי ענן בתצורה "ידנית", בערוצי מכירה מסורתיים. לאחר הטמעת המערכת של BMC, היא תספק שירותי ענן במיכון מלא, הכולל כלי ניהול.

בנוסף, על פי שחק, המערכת תסייע לחברה להציע ללקוחותיה העסקיים תשתית מיחשוב המבוססת על שרתים וירטואליים, שרתי גיבוי ואיחסון, פלטפורמות מיחשוב ושירותי המשרד המנוהל. "המערכת תשמש בסיס לתשתית ענן חזקה וגמישה שתתמוך בתהליכי IT של לקוחות עסקיים בשוק המקומי ותסייע להם לחסוך בעלויות התפעול של מערכי ה-IT", אמר. "היא אף תאפשר למנהלי ה-IT לנהל את מערך השרתים הווירטואליים באמצעות פורטל אינטרנטי ייעודי, כמו גם להסיר ולהוסיף שרתים ותוכנות בלחיצת כפתור בתוך דקות ספורות מרגע הרכישה ועד זמן הפעלתם בפועל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים