פיי-פאל מציעה הצצה ראשונה לארנק הווירטואלי

לאחר שגוגל, ויזה וחברות נוספות מענפי ההיי-טק והכספים הציגו תוכניות לארנקים וירטואליים משלהן, מציגה פיי-פאל את הפיתרון שלה ● במסגרת הפלטפורמה החדשה יוכלו הן הסוחרים והן הצרכנים ליהנות ממספר שירותים, בכלל זה הצעות לפי מיקום ותשלום על קניות

פיי-פאל (PayPal) החלה להציע הצצה ראשונה לפלטפורמה העתידית שלה לתשלומים במכשירים ניידים, והבטיחה שמדובר ביותר מ-"חיוב של כרטיס אשראי בטלפון". במסגרת הפלטפורמה החדשה יוכלו הן הסוחרים והן הצרכנים ליהנות ממספר שירותים, בכלל זה הצעות לפי מיקום ותשלום על קניות.

נוכח מעמדה המבוסס של פיי-פאל בסחר האלקטרוני המתבצע בדפדפן האינטרנט, אין זה מפתיע שבחברה, הנמצאת בבעלות אי-ביי (eBay), מבקשים כעת להתמקד גם בזירה של המכשירים הניידים, שמתחילה לפרוח ולשגשג. אי-ביי החלה לגלות עניין בתחום כבר באביב האחרון, והדבר בא לידי ביטוי ברכישות של החברות WHERE ו-Zong. החברות הללו פיתחו מערכות לתשלום במכשירים ניידים, כאשר החיובים על הקניות מופיעים בחשבונות של חברות הסלולר.

בהודעה שפרסם בבלוג של החברה כתב סקוט תומפסון, מנכ"ל פיי-פאל, כי "אנחנו ממציאים מחדש את הכסף ומבקשים להציע שירות טוב יותר הן לסוחרים והן לצרכנים בכל מכשיר שבו הם משתמשים, בכל מקום שבו הם נמצאים ובכל דרך שבה הם מעדיפים לשלם – במזומן, באשראי או בתשלומים".

בהשוואה לפיתרונות המתחרים, נראה שהיוזמה של ויזה (Visa) נתמכת במרבית המכשירים והפלטפורמות הסלולריות, בעוד שפיתרון Google Wallet נתמך, לפי שעה, רק במכשירי אנדרואיד (Android).

פרטים נוספים על הפיתרון של פיי-פאל אמורים להתפרסם בוועידת X.commerce Innovate Conference.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים