SGI מפסיקה פעילותה הישירה בישראל; TNN טלקום מונתה לנציגתה הבלעדית

למרות שמכירות הסניף המקומי של SGI צמחו בעשרות אחוזים בשנה החולפת, לצד צמיחה דומה שחוותה החברה בכמות הלקוחות, הסכם ההפצה נחתם ללא תשלום – כלומר שלא נעשתה רכישה של הפעילות ● מאיר פרידמן, מנכ"ל SGI ישראל, מונה למנכ"ל TNN טלקום מקבוצת רפק תקשורת ותשתיות ● SGI: הלקוחות לא יינזקו

SGI העולמית הודיעה היום (ד'), כי תפסיק את פעילותה הישירה בישראל ותמנה את כנציגתה הבלעדית את TNN טלקום – חברה מקבוצת רפק תקשורת ותשתיות, הנסחרת בבורסה של תל אביב. הסכם ההפצה נחתם בין רפק לבין SGI העולמית, ולא היה כרוך בתשלום – כלומר שלא נעשתה רכישה של הפעילות. זאת, למרות שמבדיקת אנשים ומחשבים עולה, כי מכירות הסניף המקומי של SGI צמחו בעשרות אחוזים בשנה החולפת, לצד צמיחה דומה שחוותה החברה בכמות הלקוחות.

SGI פעלה בישראל עשרות שנים ושירתה לקוחות גדולים רבים, לרבות מכון וייצמן למדע וגופים ביטחוניים. מאיר פרידמן, מנכ"ל SGI ישראל, מונה בעקבות ההסכם החדש למנכ"ל TNN טלקום ויהיה אחראי מעתה על 35 העובדים של הפעילות הממוזגת.

רוד אוואנס, סגן נשיא SGI לאזור EMEA, ציין כי לא צפוי שינוי מבחינת הלקוחות בעקבות שינוי מודל הפעילות: "עם TNN טלקום כמפיצה של המוצרים והשירותים שלנו, ימשיכו הלקוחות בישראל ליהנות מהמוצרים והשירותים הטובים ביותר".

TNN טלקום מטמיעה ומשווקת פתרונות תקשורת ומולטימדיה מתקדמים לספקיות שירות, לחברות תקשורת, לארגונים גדולים, לקוחות עסקיים וגופים ממשלתיים. החברה פועלת בשוק הישראלי מזה 15 שנים ועורכת פרויקטים מורכבים מקצה לקצה, החל משלבי התכנון וההנדסה וניהול הפרויקט, במהלך הביצוע והקמת המערכת, הרצה, בדיקות, הדרכה, תחזוקה ותמיכה טכנית ותפעולית. על לקוחות החברה נמנים ספקי שירותי התקשורת הגדולים, צה"ל, משרד הביטחון ועוד.

מאחר ו-TNN טלקום שייכת לקבוצת רפק תקשורת ותשתיות, הקיימת 56 שנים, תוכל המפיצה של SGI לשלב יכולות מתחומים נוספים, כגון אלה המציעים ג'נרל מהנדסים וחברת אלמור בתחומי אנרגיה, RR/Sat – באספקת ערוצי תקשורת וטלוויזיה לוויניים וטק-דטה – המפיצה מוצרים בתחום ה-IT.

מאיר פרידמן, מנכ"ל TNN טלקום, מסר כי "אנו שמחים על ההזדמנות להרחיב את הנוכחות של SGI בשוק הישראלי ומצפים לתרום לצמיחה ולהצלחה העתידית של SGI בשוק המקומי".

SGI מספקת פתרונות מיחשוב עתיר-ביצועים עתירי נתונים עבור יישומים עסקיים וממשלתיים. היא פועלת בכמה עולמות IT: מיחשוב עתיר ביצועים, מערכות אחסון, שרתים, דטה-סנטר ומיחשוב ענן. מערכות SGI מנתחות, מעבירות, מנהלות ומאחסנות כמויות גדולות של נתונים בזמן אמת או קרוב לזמן אמת. לחברה יותר מ-1,300 עובדים בעולם ויותר מ-6,000 לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים