גולן טלקום תהפוך למפעילת הסלולר החמישית – הפקידה ערבות בסך 360 מיליון דולרים

כזכור, שתי חברות - אקספון וסלקט - לא הצליחו להציג בפני משרד התקשורת ערבות של בנק ישראלי ובכך נמנעה יכולתן לממש את זכייתן במכרז למפעיל הסלולר החמישי ● החברה החלה בגיוס אנשי מפתח להקמת תשתיות הטכנולוגיה,ההנדסה ומערכות המידע

לאחר ששתי חברות – אקספון וסלקט – לא הצליחו להציג בפני משרד התקשורת ערבות של בנק ישראלי ובכך נמנעה יכולתן לממש את זכייתן במכרז למפעיל הסלולר החמישי, הצליחה החברה השלישית אליה העביר משרד התקשורת את הזכייה – גולן טלקום – לעמוד במשימה כאשר הגישה לשר ערבות מבנק מזרחי-טפחות, ככל הנראה משום שהסכום שהציעה – 360 מיליון דולרים, נמוך במחצית מהסכום אותו הציעו הזוכות שכשלו להביא את הערבות.

גולן טלקום נמצאת בשליטתו של מיכאל גולן, ששימש בעבר בתפקידים בכירים בחברת איליאד טלקום הצרפתית, וייסד שם את חבילת הטריפל ומדיניות תמחור אגרסיבית. בשנת 2007 עלה גולן לישראל. עד לפני כשנה הוא שימש דירקטור ועוזר למנכ"ל בחברת הוט. "הצלחנו לגייס את הכסף במהירות כי יש תכנית עסקית ופיננסית שעומדת על בסיס איתן ובעלי המניות עומדים מאחוריה ב-100%", אמר גולן.

עו"ד פטריק בן זמרה וצוותו ייצגו את גולן טלקום בהתקשרות עם בנק מזרחי טפחות. אורן מוסט, דירקטור, נשיא ומנהל התפעול הראשי (COO) של גולן טלקום, הודה להנהלת הבנק ולחברי הצוות "אשר הפגינו מקצוענות, זריזות ויעילות תוך הבעת אמון בעתיד השוק הסלולרי הישראלי ובגולן טלקום כמפעיל סלולרי חדש".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    עקב המכרז המוזר המדינה צריכה להחזיר כסף למירס. למירס היה הרבה מה להפסיד אם היא לא היתה זוכה, לעומת גולן טלקום שאין לה עובדים בכלל. המדינה חייבת לתקן את המעוות פה ולהחזיר למירס (וירטואלית) את הערבות הגבוהה ש"שילמה".

אירועים קרובים