לראשונה: שירות מוזיקה ישראלי ל-iPhone; אפל אישרה לפלאפון להעלות את שירות MUSIX ל-App Store

היישום, שפותח על ידי פלאפון והחברות הישראליות eWave ו-Triplay, מציע למעלה מ-800,000 שירים ומכיל קטלוג הכולל 22 ז'אנרים שונים של מוזיקה הניתנים להורדה ישירה למכשיר ● גיא באומן, סמנכ"ל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון: "אנו שמחים לאפשר למעל לחצי מיליון בעלי iPhone בארץ להוריד ולהאזין לשירים ללא הגבלה"

אפל (Apple) אישרה לפלאפון להעלות את שירות המוזיקה הדיגיטלי שלה, Musix, ל-App Store. בכך, יהיה זמין מהיום (ד') לראשונה שירות מוזיקה ישראלי למשתמשי Phone ו-iPad. עלות השירות היא 19.90 שקלים לחודש ללא התחייבות, אולם לרגל ההשקה תעניק פלאפון חודש ראשון ללא עלות לבעלי iPhone בכל חברות הסלולר.

ההרשמה לשירות מתבצעת דרך אתר MUSIX והכניסה היא באמצעות הזנת שם משתמש וסיסמה. לאחר הורדת היישום, יוכלו הלקוחות ליהנות משירות המוזיקה, במודל "צרוך כפי יכולתך". מפלאפון נמסר, כי חוויית המשתמש ב-iPhone תאפשר הורדה מהירה של השירים בתוך שניות וחיפוש על ידי קטגוריות של שם האומן, ז'אנר או שם השיר.

שירות MUSIX, שפותח על ידי פלאפון, eWave ו-Triplay, מציע מעל ל-800,000 שירים ב-22 ז'אנרים שונים ומעשרות לייבלים מובילים – מקומיים ולועזיים. בין האמנים אותם ניתן לשמוע ב-MUSIX, נמנים מייקל ג׳קסון, ריהאנה, אבבא, אלטון ג׳ון, בריטני ספירס, בלק אייד פיז, ג'סטין ביבר, Glee, ג'ניפר לופז, ליידי גאגא, אנריקה איגלסיאס, אשר, פינק ועוד.

גיא באומן, סמנכ"ל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון: "אנו שמחים על האפשרות לפתוח את שירות המוזיקה הפופולרי גם לקהל משתמשי ה-iPhone בישראל ובכך לאפשר למעל לחצי מיליון בעלי iPhone בארץ להוריד ולהאזין לשירים ללא הגבלה באופן פשוט ומהיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים