Efficens תציע שירות חינמי לבדיקת מהירות גלישה באתרים מישראל

בשלב הראשון יתאפשרו הבדיקות באמצעות האתר WebPageTest ובשלב מאוחר יותר - ישירות מאתר החברה ● גיל גבעתי, מנכ"ל החברה: "אנו שמים דגש על ביצועי האתרים, כדי לסייע לחברות ישראליות להתחרות עם חברות בינלאומיות מעל גבי רשת האינטרנט"

Efficens Software הישראלית, העוסקת בשיפור ביצועי אתרים, הכריזה היום (ב') על שירות חדש המאפשר בדיקת מהירות גלישה באתרים. השירות יינתן בשלב ראשון כחלק מ-WebPageTest העולמי – אתר המאפשר לבדוק מהירות טעינת דפים, ובשלב השני יתאפשר ישירות מאתר החברה. עוד כולל השירות השוואת מהירות האתר אל מול אתרים מתחרים.

WebPageTest בודק את מהירות טעינת הדפים באמצעות אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) או כרום (Chrome) – הפרוסים על מחשבי בדיקה שולחניים ייעודיים ברחבי העולם. כחלק מהבדיקה, ניתן להגדיר את המיקום הרצוי, לדמות מהירויות חיבור שונות ואפילו להקליט את האופן שבו נבנה הדף במחשב הבדיקה. עם סיום הרצת הבדיקה, מתקבל דו"ח מפורט הכולל תרשים מפל (waterfall Chart) ומאפשר ניתוח צווארי בקבוק והסקת מסקנות.

גיל גבעתי, מנכ"ל החברה: "מחקרים מצביעים כי הגולש הממוצע נוטש אתרים הנטענים בדפדפן ב-3 שניות ואפילו פחות מכך. גם מנועי חיפוש היום מודדים את מהירות האתרים בשביל לעודד את האתרים המהירים יותר. לצערנו, המודעות בארץ למהירות הגלישה באתרי האינטרנט אינה גבוהה. א שמים דגש בפעילותנו על נושא ביצועי האתרים, כדי לסייע לקידום יכולתם של חברות ישראליות להתחרות עם חברות בינלאומיות מעל גבי רשת האינטרנט".

"שיתוף הפעולה עם פלטפורמת הקוד הפתוח WebPageTest, הוא רק אחד השלבים בדרך ארוכה שבכוונתנו לפסוע בה ביחד עם בעלי העסקים בישראל", סיכם גבעתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים