אמזון מחליפה נרתיקים של מכשירי קינדל

לקוחות רבים התלוננו על שנרתיק העור גורם למכשיר לקריסה ולאתחולים אקראיים, וגם לבעיות זיכרון ● המשתמשים משערים שמקור הבעיה בחלקי מתכת שגורמים לקצרים

אמזון (Amazon) מציעה החזר כספי או החלפה ללקוחות שרכשו נרתיק למכשירי קינדל (Kindle) לקריאה של ספרים אלקטרוניים. לקוחות רבים התלוננו על שנרתיק העור גורם למכשיר לקרוס ולאחר שמאתחלים אותו מגלים כי העמוד לא נשמר.

גל התלונות החל בחודש ספטמבר, כאשר במאות ביקורות והודעות שפורסמו בבלוג צוין כי הצירים של הנרתיק מדגם K3 (ללא תאורה) נוטים להישבר, לגרום לאתחולים אקראיים ולקריסות. חלק מהלקוחות ציינו כי בפנייה לתמיכה הטכנית לא הובהר להם שמקור הבעיה הוא בנרתיק, והם גילו זאת רק לאחר שפנו לבלוג המשתמשים של קינדל.

"השתמשתי במכשיר קינדל זמן רב ללא שום בעיה עד שרכשתי את הנרתיק. אז החלו האתחולים האקראיים, שלאחריהם הייתי צריך בכל פעם למצוא מחדש את הדף. המצב הלך והחמיר עד שבחלק מהמקרים היה צורך לאפס את המכשיר (Hard reset)", כתב אחד הלקוחות בבלוג.

מלבד הקריסות והאתחולים, גרם הנרתיק גם לפריקה מהירה של הסוללות, לכך שמספר העמוד שקרא המשתמש לא נשמר בזיכרון, למיון שונה של הספרים ולאובדן תיקיות מהזיכרון. "יתכן שהבעיה נובעת מחלקי המתכת של הנרתיק, שאולי גורמים לקצרים. ברגע שמוציאים את המכשיר מהנרתיק נעלמות כל הבעיות", ציין משתמש אחר.

מאמזון נמסר כי החברה מודעת לבעיות ותכבד בקשות להחזיר את הכסף או להחליף את הנרתיק. "בבלוג הועלו בעיות ביחס לנרתיק ללא התאורה והמהנדסים שלנו בוחנים את הסוגיה", נכתב בהודעה שפרסמה החברה בפורום הלקוחות. "כל מי שנתקל בבעיה מוזמן לפנות אלינו בדואר האלקטרוני ואנו נחליף את הנרתיק בחינם או נחזיר את מלוא התשלום".

נרתיק דומה עם תאורה מובנית פועל ללא דופי, ציינו המשתמשים. מחיר הנרתיק באתר אמזון הוא 35 דולרים והמשלוח מוצע בחינם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים