ג'וניפר רכשה את אלטור נטוורקס הישראלית תמורת כ-95 מיליון דולרים

החברה הנרכשת מספקת טכנולוגיה לאבטחת וירטואליזציה בסביבות מיחשוב ענן ● מג'וניפר נמסר, כי הרכישה תאפשר לה ליצור ארכיטקטורת אבטחת מידע סקלאבילית להגנה על מערכות פיזיות ו-וירטואליות ● העסקה תבוצע במזומן כשחלק ממניות אלטור כבר נמצאות בידיה של ג'וניפר

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) הודיעה, כי רכשה את החברה הישראלית אלטור נטוורקס (Altor Networks), המספקת טכנולוגיה לאבטחת וירטואליזציה בסביבות מיחשוב ענן. על פי ההסכם שנחתם בין שתי החברות, ג'וניפר תרכוש את אלטור בעסקת מזומנים בסכום של כ-95 מיליון דולרים, כשחלק ממניות אלטור כבר נמצאות בידיה. מג'וניפר נמסר, כי הרכישה תאפשר לה ליצור ארכיטקטורת אבטחת מידע סקלאבילית להגנה על מערכות פיזיות ו-וירטואליות.

הרכישה מתבססת על השותפות הטכנולוגית הקיימת בין אלטור לג'וניפר. אלטור פיתחה יכולות לאבטחת ענן, ובכלל זה פיירוול (Firewall) עתיר ביצועים המבוסס על Hypervisor, זיהוי חדירה, שקיפות אל הרשת וניטור ודיווחים מקיפים לעמידה ברגולציה. בנוסף, מאפשר הפתרון שליטה על כלל התשתית הווירטואלית – ובכך הוא מספק לצוות ה-IT בארגון הבנה של פעילות היישומים, השירותים והתעבורה העוברים בין השרתים הווירטואליים.

אלטור הוקמה ב-2007 על ידי מומחי אבטחת מידע ורשתות. בתחילת 2010 ביצעה ג'וניפר השקעת הון-סיכון בחברה.

טכנולוגיית וירטואליזציה מאפשרת למספר מכונות וירטואליות לפעול על גבי שרת פיזי אחד, כאשר כל מכונה וירטואלית מתחלקת במשאבי אותה החומרה לרוחב מספר סביבות. על פי מחקר של Enterprise Strategy Group, יותר ויותר ארגונים מפעילים טכנולוגיית וירטואליזציה בחלקים ממרכזי הנתונים שלהם.

"הרכישה תאפשר ללקוחותינו להפעיל מערך אחיד של שירותי אבטחת מידע לרוחב התשתית הפיסית והוירטואלית, תוך שמירה על עלויות נמוכות", אמר מארק באוהאוס, סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת שכבת שירותים בג'וניפר נטוורקס.

"יחד עם ג'וניפר, אנחנו מצפים להרחיב את ההובלה בשוק אבטחת ה-VM", אמר אמיר בן אפרים, מנכ"ל ומייסד שותף באלטור נטוורקס. לדבריו, החברות יוכלו לספק, לאחר הרכישה, "פתרונות אבטחה אחידים ועשירים במאפיינים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים