גוגל: Chrome OS תצא לשוק מאוחר מהצפוי

למרות שבמקור אמורה היתה המערכת להיות מוכנה לקראת תקופת החגים הנוצריים, הודה בשבוע האחרון מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, שהיא תהיה מוכנה להשקה רק בעוד מספר חודשים" ● במקביל, בימים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן גוגל תשחרר גרסת בטה של מערכת ההפעלה החדשה שלה, שלא תהיה מקושרת חומרה

Chrome OS, מערכת ההפעלה מבוססת הדפדפן של גוגל (Goole), לא תושק באופן רשמי לפני תחילת השנה הבאה – אם לא מאוחר יותר – וזאת למרות הצהרות קודמות של החברה. למעשה, במהלך השבוע האחרון הודה מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, שהיא תהיה מוכנה להשקה יחד עם מחשבי ה-Netbook בהם היא תותקן, "רק בעוד מספר חודשים". כזכור, שמידט וחבר מרעיו הודיעו בעבר ש-Chrome OS תגיע בתקופת החגים עם התקנות על מחשבים מבית HP, אייסר (Acer), אסוס (Asus) ולנובו (Lenovo) – הכרזה שקיבלה חיזוק מצד היצרניות, שהודיעו שהן מכינות מחשבים שכאלה.

כעת מודיעות אותן החברות שאין בכוונתן לשווק מחשבים מבוססי Chrome OS בזמן הקרוב, במיוחד לא בשוק האמריקני החשוב כל כך לקביעת מגמות. אחד מדוברי החברות אף השיב לשאלה של eWeek, כי "אנחנו מרוצים מאוד מההתקדמות של Chrome OS ויהיו לנו פרטים נוספים מאוחר יותר השנה".

במקביל, בימים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן גוגל תשחרר גרסת בטה של מערכת ההפעלה החדשה שלה, שלא תהיה מקושרת חומרה, או כפי שהיא מכונה – 'בטת תוכנה בלבד'. בגרסה זו של מערכת ההפעלה לא תבוצע התאמה מלאה למחשבים שיריצו אותה, וכל משתמש שתהיה לו גישה לבטה יוכל להתקינה במחשבו כדי לבדוק אותה. כידוע, גוגל מתכוונת לבצע התאמה מלאה של כרום (Chrome) לכל אחד מהדגמים של כל אחת מהיצרניות שיירצו למכור מחשבים עם מערכת ההפעלה הזו, מה שאומר התאמת מנהלי התקנים מלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים