ווסטרן דיגיטל השיקה כוננים קשיחים חדשים בעלי ממשק USB 3.0

על פי החברה, בעזרת שימוש בתקן החדש, סרט וידיאו HD של שעתיים יועבר בתוך 3 דקות בלבד לעומת כ-13 דקות להעברה בחיבור USB 2.0

ווסטרן דיגיטל (WD) השיקה קו מוצרים חדש של כוננים קשיחים, הכולל שלוש משפחות של כוננים קשיחים ניידים – My Passport Essential, My Passport Essential SE, ו-My Book Essential. כל הכוננים החדשים מגיעים במגוון של נפחים ומציעים ממשק USB 3.0.

הכוננים החדשים תואמים באופן מלא גם לתקן USB 2.0 עבור משתמשים שעדיין לא שדרגו את המחשבים שלהם ל-USB 3.0. על פי WD, כאשר הכוננים מחוברים ל-USB 3.0, יכולים המשתמשים להעביר נתונים במהירויות המגיעות עד ל-5 ג'יגה-בייט בשנייה. בקצב זה, סרט וידיאו HD של שעתיים יועבר בתוך 3 דקות בלבד. את אותו סרט וידיאו ייקח בערך 13 דקות להעברה בחיבור USB 2.0.

My Book Essential, יוצע כעת גם בקיבולת של 3 טרה-בייט, בנוסף לקיבולות של 1 ו-2 טרה-בייט. כוננים אלה מצוידים בתוכנת הגיבוי הויזואלית WD SmartWare לגיבוי רציף ואוטומטי. המחיר המומלץ לצרכן עבור כונן בנפח של 1 טרה-בייט, הוא 499 שקלים.

My Passport Essential, שנותר עדיין הכונן הנייד הקטן ביותר של WD, יוצע בנפח של 500 ג'יגה-בייט. הכוננים הקשיחים הניידים ממשפחת My Passport Essential SE מגיעים בנפח של750  ג'יגה-בייט ו-1 טרה-בייט במחיר מומלץ של 799 שקלים (עבור כונן בנפח של 1 טרה-בייט).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים