בנדא מגנטיק – המפיצה החדשה של מוצרי לוג'יטק בישראל

החברה רכשה את הזכויות לייבוא והפצת המותג בארץ מחברת מעתק, שעשתה זאת מ-1985 ● בין מוצרי לוג'יטק שבנדא מגנטיק תשווק: עכברים, מקלדות, מצלמות ורמקולים למחשב

חברת מעתק, שהפיצה את מוצרי לוג'יטק (Logitech) בישראל ב-25 השנים האחרונות, מכרה את הזכויות לייבוא והפצת מוצרי המותג בארץ לחברת בנדא מגנטיק. בין המוצרים נמצאים בהם עכברים, מקלדות, מצלמות ורמקולים למחשב.

בנדא מגנטיק, שהוקמה ב-1982 על ידי בן דוד מרדכי, מתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי קצה לעולם המיחשוב ומוצרי ה-IT. היא מעסיקה כ-100 עובדים, ומייבאת מספקים שונים באסיה, אירופה וארצות הברית מוצרים בתחומי המיחשוב, האיחסון הביתי והעסקי וכן ציוד היקפי לצילום ופנאי. החברה פועלת בישראל מול כ-5,000 סיטונאים, חנויות פרטיות, רשתות שיווק, ארגונים מסחריים, משרדי ממשלה, חברות ביטוח וחברות וארגונים שונים. כמו כן, היא עובדת עם המשטרה ועם משרד הביטחון.

אריאל עמור, מנכ"ל בנדא מגנטיק, אמר, כי רכישת ייבוא מותג לוג'יטק הינה "מנוע צמיחה ומותג משלים לשאר המותגים שאנחנו משווקים בישראל". לדבריו, "אנחנו מקווים להמשיך ולפתח את המותג בישראל ומקווים לכבוש נתחי שוק חדשים".

עומר שליט, מנכ"ל מעתק, אמר, כי "לוג'יטק חתומה על המצאות טכנולוגיות רבות – דבר אשר הביא לה יתרון מול המתחרים". הוא ציין, כי "מעתק תתמקד בעתיד בעסקי מכונות הצילום ותפתח עסקים נוספים בתחומים משיקים אלה".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ינון

    אני מאוד מסכים עם פאדי, למעתק היהשירות מעולה

  2. רונן

    לי דווקא הייתה חוויה לא הכי נעימה עם מעתק !!

  3. פאדי

    אני מאוד אהבתי את השירות של מעתק, מקווה שלבנדא יהיה שירות דומה

אירועים קרובים