איטליה: גוגל חויבה לסמן את כלי הרכב של שירות Street View

על פי החלטת הרשות המופקדת על שמירת הפרטיות באיטליה, גוגל גם תפרסם שלושה ימים מראש, באתר האינטרנט שלה, בעיתונות המקומית וברדיו, את האזורים שבהם יפעלו כלי הרכב ● בחודש ספטמבר הורתה הרשות לחסום את איסוף "נתוני המטען" שנאספו על ידי כלי הרכב מרשתות Wi-Fi אלחוטיות, בעקבות חקירה שנפתחה בחודש מאי

הרשות המופקדת על שמירת הפרטיות באיטליה הורתה לחברת גוגל (Google) לסמן בצורה ברורה את כלי הרכב העוסקים בצילום הרחובות עבור שירות Street View, ולפרסם את מסלול נסיעתם. כך דווח בעיתונות באיטליה.

על פי החלטת הרשות, תפרסם גוגל שלושה ימים מראש, באתר האינטרנט שלה, בעיתונות המקומית וברדיו, את האזורים שבהם יפעלו כלי הרכב. "שוררת דאגה רבה במדינות רבות באירופה מפני הצילומים שעורכת גוגל. הגיעו אלינו מחאות אפילו מרשויות מקומיות", אמר נשיא הרשות המופקדת על הפרטיות, פרנצ'סקו פיצטי.

בחודש ספטמבר הורתה הרשות לחסום את איסוף "נתוני המטען" שנאספו על ידי כלי הרכב מרשתות Wi-Fi אלחוטיות, בעקבות חקירה שנפתחה בחודש מאי. בהודעה שפרסמה הדוברת לא אישרה חברת גוגל את פרטי ההחלטה של הרשות לשמירה על הפרטיות, אך אמרה כי החברה נמצאת בקשר קבוע עם הרשות לגבי הגנה על הפרטים האישיים ומודיעה לאזרחים בדרכים רבות על המסלולים שעושים כלי הרכב.

לא ניתן היה לקבל תגובה מהרשות לשמירה על הפרטיות. ביום ו' הודתה גוגל לראשונה שכלי הרכב של שירות Street View אספו בטעות יותר פרטים מכפי שפורסם עד כה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים