מיקרוסופט השיקה גרסת בטה של אופיס 365

הגרסה כוללת שילוב של הכלים הארגוניים של החברה לפעילות מהענן ● הכלים שמספקת מיקרוסופט במסגרת זו הם Shrepoint Online ,Exchange Online ,Lync Online ובפעם הראשונה גם את ערכת התוכנות המשרדיות אופיס בגרסת ה-Professional שלה ● ההשקה של הגרסה הסופית צפויה באמצע 2011, ועתידה להיות זמינה ב-40 מדינות

ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft) השיקה אתמול (ג') גרסת בטה של אופיס 365 (Office 365), ערכת כלים ארגוניים לסביבת הענן שפועלת מתוך ממשק אחוד. הכלים שמספקת מיקרוסופט במסגרת זו הם Shrepoint Online ,Exchange Online ,Lync Online ובפעם הראשונה גם את ערכת התוכנות המשרדיות אופיס (Office) בגרסת ה-Professional שלה. גרסת הבטה של אופיס 365 תהיה זמינה עבור כמה אלפי ארגונים ב-13 מדינות.

השקה זו של מיקרוסופט ממשיכה את המעבר של החברה ממעמד של חברה שמוכרת תוכנות מדף בלבד לכזו שמוכרת גם שירותים לפי דרישה בענן – גישה שעליה הכריזה הענקית מרדמונד עוד בשנה שעברה.

משתמשים שיתנסו בשימוש באופיס 365 יוכלו להגיע לכל האפשרויות דרך ממשק יחיד, כולל פתיחת חשבון חדש, גישה לשירותים של תוכנת הדואר אאוטלוק (Outlook) – ובכלל זה לוח השנה לקביעת פגישות משותפות – גישה לשירותי ה-Lync לצורך ביצוע תקשורת באמצעות דואר, שיחה או שימוש בווידיאו, גישה לפורטל העסקי המבוסס על Sharepoint ועוד. גם הגישה של המנהלן של כלי השירות השונים שלו יבוצעו דרך אותו ממשק אחוד.

"אופיס 365 מייצג את המיטב של כל מה שאנחנו יודעים אודות פרודוקטיביות, והכול בשירות ענן יחיד", כתב קורט דלביין, נשיא חטיבת אופיס במיקרוסופט. "עם Office 365, העסק הקטן והמקומי שעל ידכם יכול לקבל שירותים ותוכנות ברמה ארגונית בפעם הראשונה, ומצד שני, עסק בילנאומי יכול לחסוך בעלויות תוך שהוא נשאר מעודכן בכל החידושים האחרונים. אנשים יכולים להתמקד בעסקים שלהם בעוד אנחנו ושותפינו נדאג לטכנולוגיה".

משתמשים בחבילת אופיס 365 למגזר ה-SMB ולחברות עם פחות מ-25 עובדים ישלמו עבור שימוש בגרסאות הווב של אופיס, Exchange Online ,Lync ואתר אינטרנט חיצוני שישה דולרים לחודש עבור כל משתמש. במגזר הארגוני, ניתן יהיה לבחור לשלם שני דולרים לחודש עבור שימוש בדואר אלקטרוני בלבד, ולהגדיל את השימוש בשירותים השונים עד חבילה מלאה שכוללת את גרסת ה-Professional של אופיס, במחיר של 24 דולרים למשתמש לחודש.

השקת הגרסה המלאה והסופית של אופיס 365 אמורה להיערך באמצע 2011. המוצר המוגמר עתיד להיות זמין ב-40 מדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים