HP ישראל תפיץ את פתרונות Wanova הישראלית

Wanova מפתחת פתרונות וירטואליזציה, תמיכה וניהול לסביבת תחנות העבודה והמחשבים הניידים בארגונים ● ב-HP ישראל צופים, כי שיתוף הפעולה ייצור הכנסות בהיקף של מאות אלפי דולרים כבר במהלך השנה הקרובה

HP ישראל חתמה על הסכם הפצה עם חברת Wanova הישראלית, המפתחת פתרונות וירטואליזציה, תמיכה וניהול לסביבת תחנות העבודה והמחשבים הניידים בארגונים. ב-HP ישראל צופים, כי שיתוף הפעולה ייצור הכנסות בהיקף של מאות אלפי דולרים כבר במהלך השנה הקרובה.

הטכנולוגיה של Wanova מאפשרת לפשט את ניהול משתמשי הקצה, תוך ייעול של ניהול המשתמשים הניידים גם בפזורה גלובלית. לצד כך, היא אמורה להרחיב את יכולות התמיכה במשתמשים באשר הם, לתרום להעלאת רמת האבטחה ולשמור טוב יותר על המידע העסקי הרגיש – בין היתר על ידי גיבוי סביבת העבודה של המשתמשים הניידים במרכז המיחשוב הארגוני.

יכולות אלו, תורמות להמשכיות העסקית של הארגון ומאפשרות לו לענות טוב יותר לדרישות רגולטוריות – תוך הפחתה של עלות הבעלות הכוללת (TCO) של סביבת העבודה והעלאת הפרודוקטיביות הארגונית.

אייל דאלי, מנהל תחום פתרונות אבטחת מידע ו-VDI באגף השירותים הטכנולוגיים של HP ישראל, אמר כי "חברת HP ממוקדת בתחום הווירטולאזציה ופועלת להוביל את התחום בישראל. וירטואליזציה של תחנות הקצה היא המהפכה הבאה בתעשייה, וכל ארגון שמחפש התייעלות ופתרונות חכמים יצטרף למהפכה זו. פתרונות Wanova משלימים את הפורטפוליו של HP בתחום הווירטואליזציה של תחנות הקצה (VDI) ומאפשרים לה לספק פתרון שלם ומקיף לארגונים בעלי דרישות ייעודיות – כגון ניהול משתמשים ניידים הנדרשים לשלב בין עבודה מקוונת לעבודה לא-מקוונת".

לדברי אילן קסלר, מנכ"ל Wanova, "החיבור ל-HP צפוי להעניק רוח גבית לפתרונות שלנו – ולהציב אותנו בעמדה ממנה נוכל לאפשר לארגונים רבים יותר להתקדם ולהשיג וירטואליזציה רחבה של מרבית תחנות הקצה, כולל מחשבים ניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים