אואזיס הטמיעה מערכת אימות לקוחות ב-012-סמייל; ההיקף: שני מיליון שקלים

המערכת תשמש לאימות כניסת משתמשים ובקרת גישה לכלל לקוחות החברה, כולל התאמת ובקרה של חבילת הגלישה לכל משתמש ● למערכת יכולות נוספות הכוללות תמיכה במערכת אימות אינטראקטיבית, אשר תאפשר לחברה גמישות עתידית בהתאמת חבילות גלישה ללקוח, ואף בצורת החיוב

אואזיס טכנולוגיות תקשורת הטמיעה מערכת אימות לקוחות של חברת Aradial בחברת התקשורת 012-סמייל. בשלב ראשון תשמש המערכת לאימות כניסת משתמשים ובקרת גישה לכלל לקוחות החברה, כולל התאמת ובקרה של חבילת הגלישה לכל משתמש. למערכת יכולות נוספות הכוללות תמיכה במערכת אימות אינטראקטיבית (diameter), אשר תאפשר לחברה גמישות עתידית בהתאמת חבילות גלישה ללקוח, ואף בצורת החיוב.

כמו כן, המערכת תאפשר לחברת 012-סמייל את הגמישות הנדרשת עם הרחבת הפעילות בתחום ה-VOB ובתחומים עתידיים כמו MVNO, משום שבאמצעות התמיכה בתקני אימות מתקדמים תוכל החברה להעניק את השירותים ללא שינוי תשתיתי בארגון.

לדברי בועז לוינשטיין, מנהל תשתיות המיחשוב ב-סמייל-012, "אנו זקוקים לפתרון טכנולוגי שישתלב בצורה חלקה עם שאר המערכות הפועלות בתשתית התקשורת שלנו וישלוט בצורה אמינה ברשת הארגונית. ואת זה מצאנו בפתרון של חברת Aradial".

תומר שרון, סמנכ"ל שיווק באואזיס טכנולוגיות תקשורת, אמר כי "ניהלנו את הפרויקט כולו החל משלב המשא ומתן הראשוני, דרך מכירה של הפתרון, התקנה ותמיכה טכנולוגית. הפתרון משתלב עם הגישה העסקית של אואזיס, שיתוף פעולה עם שותפים אסטרטגיים על מנת לספק פתרונות למערכות אמינות, גמישות וחסכוניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים