אפל הציגה נגני iPod חדשים וחשפה את אסטרטגיית הטלוויזיה שלה

הגרסה החדשה של הנגנים מצוידת בצג Retina Display, כמו במכשירי iPhone 4 ● כמו כן, אפל שדרגה את נגני iPod Shuffle ו-iPod Nano ● מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס, אף הכריז על שיתופי פעולה נרחבים בתחום התוכן למכשירי Apple TV ● מ-iDigital נמסר, כי נגני ה-iPod החדשים יגיעו לישראל ויימכרו בחנויות החברה בשבועות הקרובים

אשמה. אפל

מנכ"ל אפל (Apple), סטיב ג'ובס, הציג אתמול (ד') את הדור החדש של נגני iPod Touch והכריז על שיתופי פעולה שעשויים להפוך את החברה, לראשונה, לשחקנית משמעותית בשוק תכני הווידיאו להורדה. בין החידושים בדור החדש של הנגנים שהציג ג'ובס ניתן למצוא צג Retina Display, ועידות וידיאו FaceTime ומערכת הפעלה iOS 4.1, כמו במכשירי iPhone 4.

"שילבנו בנגני iPod Touch את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שלנו", אמר ג'ובס. "עם צג Retina Display, שבב A4 וג'יירוסקופ תלת-ממדי, ההאזנה למוזיקה, המשחקים, ועידות הווידיאו, הגלישה באינטרנט, צילום הווידיאו HD והצפייה בתוכניות הטלוויזיה הם חוויה מהנה מאי פעם".

נגני iPod Touch החדשים עתידים להגיע לחנויות בשבוע הבא. נגן בנפח של 8 ג'יגה-בייט יעלה בארצות הברית 229 דולרים, נגן בנפח של 32 ג'יגה-בייט – 299 דולרים ונגן בנפח של 64 ג'יגה-בייט – 399 דולרים.

בתוך כך, אפל אף שדרגה את נגני iPod Shuffle ו-iPod Nano. לנגני iPod Shuffle נוסף לחצן VoiceOver שבעקבות לחיצה עליו שומע המשתמש את שם השיר שהוא מאזין לו באותו הרגע. כמו כן, כאשר הסוללה של המכשיר עומדת להתרוקן, שומע המשתמש בתראה על כך. המנגנון של המכשיר תומך ב-25 שפות, ולחצנים חדשים שנוספו אליו מסייעים להשמיע שירים, להשהות את ההשמעה ולקדם אותה בקלות רבה יותר. חיי הסוללה של נגני iPod Shuffle הוארכו ב-50%, וניתן להאזין באמצעותו כעת במשך 15 שעות בין טעינה אחת לשנייה.

ג'ובס אמר, כי "הלחצנים החדשים ומנגנון VoiceOver משפרים עוד יותר את נגני iPod Shuffle, ומאפשרים למשתמשים ליהנות מהמוזיקה אפילו מבלי להביט בנגן".

נגני iPod Shuffle מהדור החדש – הרביעי במספר – יגיעו לחנויות בשבוע הבא ויוצעו בצבעים כסף, כחול, ירוק, כתום או ורוד. נגן בנפח של 2 ג'יגה-בייט יעלה בארצות הברית החל מ-49 דולרים.

במסגרת השיפוץ הכולל שלו זכו נגני iPod Nano, הופחתו הממדים והמשקל של המכשירים מהדור החדש בכמחצית. כמו כן, נוספו לחצני מגע חדשים המסייעים לנווט ברשימת הנגינה בקלות רבה יותר.

לדברי ג'ובס, השדרוג הנוכחי של מכשירי ה-iPod Nano הוא "המשמעותי ביותר מאז שהופיעו לראשונה, בשנת 2005. אנחנו משוכנעים שהמשתמשים יאהבו אותם".

הדור החדש של נגנים אלה יגיע לחנויות בשבוע הבא, ויעלה החל מ-149 דולרים.

מ-iDigital נמסר, כי נגני ה-iPod החדשים יגיעו לישראל ויימכרו בחנויות החברה בשבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים