מיקרוסופט שחררה את SP1 עבור אקסצ'יינג' 2010

חבילת השירות החדשה מציעה, בין היתר, חיבוריות משופרת לשירות הענן Exchange On Line, שדרוג ממשק ה-ווב של אאוטלוק, שינוי בתצורת ניהול הדטה-בייס ועוד ● במיקרוסופט מציינים, כי גרסת הבטה של חבילת השירות נבדקה בכ-500 אלף תיבות דוא"ל של משתמשים ארגוניים ברחבי העולם

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה את חבילת השירות הראשונה, SP1, עבור שרת הדוא"ל אקסצ'יינג' סרבר 2010 (Exchange Server 2010). כזכור, גרסת בטה של חבילת השירות הושקה ביוני האחרון, וכ-500 אלף תיבות דוא"ל של משתמשים ארגוניים ברחבי העולם עברו לסביבת שימוש מלאה בחבילת השירות בשלבי הבדיקה וההרצה של המוצר.

בין היתר, מציעה חבילת השירות החדשה שיפורים בתחום החיבוריות לשירותי הדוא"ל הארגוני בענן (Exchange On Line), שמאפשר מעתה ניהול של תיבות הדוא"ל בענן ממקום אחד באמצעות ממשק הניהול של אקסצ'יינג'. חבילת השירות החדשה מכילה גם שיפורים של ממשק ה-ווב של אאוטלוק, Outlook Web Application, שכוללים שדרוג בחוויית העבודה, יכולת לעצב את ממשק ה-ווב, מהירות עבודה גדולה יותר ועוד. בנוסף, החבילה מכילה שינוי בתצורת ניהול הדטה-בייס, שמאפשר להגדיר מיקום שונה בבסיס הנתונים של תיבת המייל ותיבת הארכיב, ושיפורים בממשק הניהול של השרת שמקלים על עבודת התחזוקה השוטפת שלו.

סער רוזנברג, מנהל שיווק תקשורת אחודה במיקרוסופט ישראל, מסר, כי "ההתממשקות עם הענן עמדה בראש סדרי העדיפויות במהלך הפיתוח של חבילת השירות החדשה לאקסצ'יינג' סרבר 2010. אנו רואים כבר היום יותר ויותר ארגונים בארץ ובעולם שמזהים את הפוטנציאל הקיים בענן על מנת לנהל בצורה חכמה ויעילה יותר את סביבת המייל הארגונית, ומעתה הדבר יהיה אף פשוט יותר בזכות הממשק האחיד לניהול תיבות הדוא"ל הארגוניות ממקום אחד – בין אם הן ממוקמות בארגון או בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים