דיווחים: הדגמים החדשים של iPod – בעוד כשבוע

בידיעה שפורסמה באתר חדשות בברזיל, שנסמכת על "מקור אמין באפל", צוין, כי ההשקה תיערך בין התאריכים 14 ו-16 באוגוסט ● התאריך ההגיוני היחיד מביניהם הוא 16 באוגוסט, שכן 14 בו חל בשבת ו-15 - ביום ראשון ● על פי ידיעות שפורסמו בשבועות האחרונים, יצוידו מכשירי iPod Touch החדשים בג'יירוסקופ, בצג Retina Display ובמצלמות מלפנים ומאחור לצורך צ'ט וידיאו בטכנולוגיית FaceTime של אפל

אפל (Apple) תציג את הדגמים החדשים של נגני ה-iPod בעוד כשבוע – כך דיווח אתר החדשות הברזילי MacMagazine. בידיעה, שנסמכת על "מקור אמין באפל", צוין, כי ההשקה תיערך בין התאריכים 14 ו-16 באוגוסט. התאריך ההגיוני היחיד מביניהם הוא 16 באוגוסט, שכן 14 בו חל בשבת ו-15 – ביום ראשון. בארבע השנים האחרונות נהגה אפל להשיק דגמים חדשים של נגני iPod בתחילת ספטמבר, ואם הידיעה תתברר כנכונה – ההשקה תיערך השנה מוקדם מהרגיל.

על פי ידיעות שפורסמו בשבועות האחרונים, יצוידו מכשירי iPod Touch החדשים בג'יירוסקופ, בצג Retina Display ובמצלמות מלפנים ומאחור לצורך צ'ט וידיאו בטכנולוגיית FaceTime של אפל. חידושים אלה הוצגו לא מכבר במכשירי iPhone 4. על פי הערכות נוספות, המכשירים החדשים יכללו צג מגע חדש במכשירי iPod Shuffle ועל עיצוב חדש למכשירי iPod Nano.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים