"ארגונים הסתגלו למציאות החדשה – כל חברה היא חברת טכנולוגיה"

כך אמרה ג'וליה ווייט, מנהלת שיווק ופתרונות בסאפ, שציינה בראיון לאנשים ומחשבים שמגיפת הקורונה האיצה את הצורך של ארגונים להסתגל ולשנות תהליכים, וסיפקה עוד כמה תובנות על המציאות הארגונית בעידן הנוכחי

02/01/2023 11:43
ג'וליה ווייט, מנהלת שיווק ופתרונות בסאפ.

אחת ההודעות המשמעותיות שהיו בכנס SAP TechEd הייתה השקת SAP Build. מדובר במערכת דלת קוד למשתמשים עסקיים, שמטרתה, לפי סאפ: להעצים משתמשים עסקיים ליצור ולחדש ללא צורך במפתחים.

SAP Build מאפשרת למשתמשים לשלב בקלות מערכות, לנטר ולנתח תהליכים ולבנות יישומים – כל זאת מבלי להעביר נתונים למערכת חיצונית. המערכת תוכננה להיות ידידותית למשתמש, עם ממשק גרירה ושחרור הדומה לכלי בניית אתרים.

מציעה את SAP Build למינוף העסקים באמצעות חדשנות. סאפ.

מציעה את SAP Build למינוף העסקים באמצעות חדשנות. סאפ.

מגיפת הקורונה שיבשה עסקים בכל התעשיות והובילה להתמקדות מחודשת בטרנספורמציה דיגיטלית ותחרות של אנשי מקצוע טכנולוגיים מיומנים. ההשקה של SAP Build הגיעה בתקופה שבה עסקים עדיין מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים עקב המגיפה. בשיחה שקיימתי עם ג'וליה ווייט, מנהלת שיווק ופתרונות בסאפ, היא הדגישה את החשיבות של העצמת בעלי עסקים: "כל חברה היא כיום חברת טכנולוגיה. אין תעשייה אחת, אין דיסציפלינה אחת שאין בה טכנולוגיה בליבה". היא הוסיפה כי המפתח להנעת הטרנספורמציה הדיגיטלית הוא לא רק במציאת מפתחים חדשים, אלא בכך שאנשים אשר "מהווים את עמוד השדרה של העסק וכיצד הוא פועל" יקבלו את הכלים הדרושים להם כדי לחדש.

ווייט ציינה בשיחה עם אנשים ומחשבים שמגיפת הקורונה האיצה את הצורך של עסקים להסתגל ולשנות את התהליכים שלהם ואמרה ש-"יש מעט מאוד תהליכים עסקיים שלא נפגעו".

סאפ מציעה כלים חדשניים להעצמת עובדים קיימים

התלות המוגברת הקיימת כיום בטכנולוגיה הובילה לתחרות עזה על כישרונות מובילים, כאשר תעשיות מתחרות על המפתחים הטובים והמבריקים ביותר. לדברי ווייט, הפתרון לבעיה זו הוא לא רק למצוא מפתחים נוספים, אלא להעצים עובדים קיימים להניע טרנספורמציה דיגיטלית בתוך הארגונים שלהם.

"גל הטרנספורמציה הבא יונע על ידי האנשים שיוצרים ערך עסקי, האנשים המהווים את עמוד השדרה של העסק וכיצד הוא פועל, אלה שיודעים את הבעיות שהם צריכים לפתור ומזהים את החידושים שהם צריכים, כדי לשנות מהיסוד את עסקים שהם מנהלים. האנשים האלה הם הבעלים של העסקים בעצמם".

ווייט הדגישה של-סאפ יש הפעם הזדמנות ייחודית לענות על הצרכים של בעלי עסקים אלה על ידי מתן הכלים לחדש ולהפחית או לחסל משימות חוזרות ונשנות שמבצעים עובדים. לדבריה, "כעת, סאפ יכולה לענות על הצרכים שלהם בצורה ייחודית, על ידי מתן הכלים לחדש, כך שיוכלו להסיר מעצמם משימות חסרות תועלת וחוזרות על עצמן. בעלי עסקים יכולים להפוך תהליכים לאוטומטיים, ולהפוך אותם להרבה יותר יעילים".

ווייט הדגיש בראיון גם את חשיבותה של תעשיית ההיי-טק בישראל, באומרה כי "ישראל היא חממה של חדשנות ואנחנו כל הזמן מחפשים שותפים ולקוחות וכישרונות בישראל". זה המקום להזכיר כי לסאפ יש בארץ מרכז מחקר ופיתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים