מג'יק תקים את מערך האינטגרציה של נמל אשדוד; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, תוטמע בנמל אשדוד פלטפורמת האינטגרציה iBOLT לניהול תהליכים מרכזיים, דוגמת תהליך שחרור מכולות מהמכס וסנכרון נתוני העובדים עם מערכות סאפ ואורקל ● מהחברה נמסר, כי באמצעות iBOLT, יהיה הנמל מסוגל לנהל את התהליך מתחילתו ועד סופו באופן פשוט, במהירות רבה יותר ובמעט טעויות אנוש, הנגרמות במצבים שבהם ניהול התהליכים מתבצע בכמה מערכות IT שונות

מג'יק תקים את מערך האינטגרציה בנמל אשדוד, הנמל הגדול בישראל בהיקפי המטען המשונעים דרכו. מג'יק היא הקבלן הראשי לביצוע ההטמעה, ושותפתה, Comm-IT, משמשת כקבלן משנה. היקף הפרויקט, שהחל באחרונה וצפוי להסתיים בעוד מספר חודשים, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, תוטמע בנמל אשדוד פלטפורמת האינטגרציה iBOLT לניהול תהליכים מרכזיים, דוגמת תהליך שחרור מכולות מהמכס וסנכרון נתוני העובדים עם מערכות סאפ (SAP) ואורקל (Oracle).

תהליך שחרור המכולות מהמכס הוא כיום ארוך ומורכב, וכולל ממשקים רבים עם מערכות IT ופלטפורמות שונות. ממג'יק נמסר, כי באמצעות iBOLT, יהיה הנמל מסוגל לנהל את התהליך מתחילתו ועד סופו באופן פשוט, במהירות רבה יותר ובמעט טעויות אנוש, הנגרמות במצבים שבהם ניהול התהליכים מתבצע בכמה מערכות IT שונות.

תהליך נוסף שאותו תנהל iBOLT הינו סנכרון הנתונים של עובדי הנמל בין מערכות כוח האדם והרווחה השונות של אורקל וסאפ. במסגרת תהליך זה, שעד כה נוהל באופן ידני, יתעדכנו נתוני העובדים השונים ללא צורך בהזנתם בכל פעם מחדש. על פי מג'יק, מיכון התהליך יסייע בחיסכון במשאבי כוח אדם ובייעול התהליך.

יצחק שבתאי, מנמ"ר נמל אשדוד, אמר, כי "הטמעת המערכת החדשה תסייע לנו לייעל ולפשט תהליכים ארוכים ומורכבים. בנוסף, היא תביא להקצאה יעילה של משאבי כוח האדם בארגון וכן לחיסכון בעלויות שוטפות". שבתאי ציין, כי "iBOLT מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב כוללת ועדכנית על כל הממשקים ומערכות ה-IT בארגון. הוא יסייע לעובדי הנמל ולהנהלה לייעל את התהליכים העיקריים מול המכס, הספקים, הלקוחות וכן בתוך הארגון בין המחלקות השונות."

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, אמר, כי "הבחירה של נמל אשדוד במוצר האינטגרציה שלנו מעידה על החשיבות הרבה שאותה הם מייחסים למיכון ולסנכרון התהליכים העסקיים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים