אריאל כץ מונה למנכ"ל סייסנס בישראל

כץ, לשעבר בכיר במיקרוסופט, ינהל את האתר של החברה בארץ ● תפקיד נוסף שאליו הוא מונה הוא מנהל המוצרים והטכנולוגיה הראשי של סייסנס העולמית

אריאל כץ, מנכ"ל סייסנס ישראל ומנהל המוצרים והטכנולוגיה הראשי בחברה העולמית.

אריאל כץ, לשעבר בכיר במיקרוסופט בישראל, עבר לסייסנס, והוא מונה בה לשני תפקידים: מנכ"ל סייסנס ישראל ומנהל המוצרים והטכנולוגיה הראשי בחברה העולמית – כך נמסר ממנה היום (ב').

כץ מביא עמו ניסיון של מעל 25 שנים בעולמות הטכנולוגיה ופיתוח מוצרי ענן ארגוניים גדולים. הוא מילא במיקרוסופט תפקיד מוביל בהקמת ובניית שירות ה-BI בענן שלה, Power BI, והיה בין מנהלי הפיתוח של שירות הקלאוד Dynamics 365 for Sales, לניהול תהליכי מכירות בארגונים. כץ היה חלק מההנהלה הבכירה של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, ובעבר אף שימש כמנהל הטכנולוגיה הראשי של האתר.

במסגרת תפקידיו החדשים בסייסנס כץ ינהל את האתר של החברה בישראל ויהיה אחראי על הגדרת ופיתוח קו המוצרים של החברה. במסגרת זו הוא ינהל קבוצה גלובלית גדולה של מהנדסים, אנשי מוצר, מעצבי ממשק משתמש ומדעני נתונים.

"אחרי שנים ארוכות בניהול מוצרי דגל של חברת ענק, ההצטרפות לסטארט-אפ צומח כמו סייסנס מאתגרת אותי", אמר כץ. לדבריו, "השוק הגלובלי צמא לפתרונות אנליטיקה מתקדמים בענן, וסייסנס מביאה חשיבה רעננה לתחום".

אמיר אורעד, מנכ"ל סייסנס, ציין כי "כץ מביא עמו ניסיון עצום בניהול מוצרי BI מתקדמים שפונים לשוק ענק, ובהובלת ארגונים גלובליים, והוא נכס חשוב להמשך צמיחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים