דיווח: נוקיה-סימנס במו"מ לרכישת חטיבת הרשתות של מוטורולה ב-1.1-1.3 מיליארד ד'

גורמים המקורבים לנושא טוענים, כי ייתכן שהסכם בין שתי החברות ייחתם בשבועות הקרובים ● אם העסקה תצא לפועל, היא עשויה לזרז את פירוקה של מוטורולה

נוקיה-סימנס (Nokia Siemens) מנהלת בימים אלה מגעים לרכישת חטיבת הרשתות של מוטורולה (Motorola), בסכום המוערך בכ-1.1-1.3 מיליארד דולרים – עסקה שתזרז את פירוקה של מוטורולה. בדיווח על הסקה, שפורסם בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). מצוטטים גורמים המקורבים לנושא ונטען בו, כי קיימת סבירות שייחתם הסכם כבר בשבועות הקרובים.

יצוין, כי נוקיה-סימנס מדורגת במקום השלישי בתעשיית הציוד לרשתות תקשורת, אחרי אריקסון (Ericson) והוואווי הסינית. בתחילת השנה נשמעו הערכות, כי הוואווי מעוניינת לרכוש את החטיבה ממוטורולה, אך נסוגה בה מהרעיון, בשל דאגות אבטחה שהעלתה הממשלה בבייג'ינג.

מוטורולה דיווחה לרשות ניירות הערך האמריקנית על תוכניתה להתפצל בתחילת השנה הבאה לשתי חברות: הראשונה היא Motorola Solutions, שתחומי פעילותה יכללו את עסקי הניידות ותשתיות התקשורת והרשתות, ויעמוד בראשה המנכ"ל המשותף הנוכחי, גרג בראון. השנייה היא Motorola Mobilty, שתורכב מיחידת מכשירי הסלולר וחטיבת הממירים של מוטורולה, ובראשה יעמוד המנכ"ל המשותף השני, סנג'אי ג'ה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים