אקזיט בסייבר: גוגל רוכשת את סימפליפיי הישראלית בחצי מיליארד ד'

הפלטפורמה של החברה מאפשרת לאגד את כל כלי האבטחה של הארגון במקום אחד ● בעקבות הרכישה תקים גוגל חטיבת סייבר בישראל

נרכשת. סימפליפיי

תחום הסייבר הישראלי ממשיך לרתוח: היום (ג') פורסם כי גוגל רכשה את סימפליפיי בסכום של כחצי מיליארד דולר. 200 עובדיה של הנרכשת בישראל, ארצות הברית ובריטניה יצטרפו לגוגל, שתקים בעקבות הרכישה חטיבת סייבר בארץ.

העסקה, שנחשפה בכלכליסט, היא הרכישה הראשונה שביצעה גוגל של חברת סייבר בישראל. סימפליפיי מצטרפת לשלוש חברות ישראליות שחברת הענק רכשה – אלסטיפייל תמורת 200 מיליון דולר, אלומה ב-100 מיליון והרכישה הגדולה ביותר שלה בארץ – ווייז, שהיא קנתה אותה עוד ב-2016 תמורת 1.1 מיליארד דולר.

סימפליפיי נוסדה ב-2015 על ידי עמוס שטרן, יוצא חיל המודיעין, המשמש כמנכ"ל החברה, אלון כהן – סמנכ"ל הטכנולוגיות, וגארי פתחוב – סמנכ"ל התפעול. היא גייסה 58 מיליון דולר, כאשר בין המשקיעים בה ניתן למנות את הקרנות ג'אמפ קפיטל ו-83North, שהיא גם בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה.

הפלטפורמה של סימפליפיי, SOAR, מאפשרת לארגונים לאחד באופן אוטומטי את כלי האבטחה השונים שלהם במקום מרכזי אחד, ומייצרת נראות והקשרים. כמו כן, היא כוללת תרחישי טיפול לסוגים שונים של אירועים. על פי החברה, היא מקצרת את זמן התגובה לאירועי אבטחה משעות לדקות, ומאפשרת לצוות האבטחה של הארגון להתפנות למשימות אחרות. כמו כן, SOAR מאפשרת למנהלים לקבל תובנות לגבי תהליכים שוני שמתבצעים בארגון, כולל בהיבטי הסייבר.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים