נס תספק תמיכת מיחשוב לשירותי בריאות כללית; ההיקף: 16 מיליון שקלים

החברה תספק את השירותים באמצעות מרכז שירות לקוחות מיחשוב, שיהיה ממוקם בנס ויפעל במודל של מדידת תפוקות על פי אמנת שירות ● הוא ישרת אלפי עובדים בשירותי בריאות כללית, בתי החולים של הקופה ובתי מרקחת פרטיים העובדים עמה ● המרכז יספק מגוון פתרונות תמיכה, כולל תמיכת מומחים ביישומים ייחודיים בתחום הבריאות ותמיכה בתקלות חומרה

נס טכנולוגיות תספק שירותי תמיכת מיחשוב (help desk) לשירותי בריאות כללית במיקור-חוץ. החוזה הינו בהיקף של 16 מיליון שקלים, תוקפו ארבע שנים והוא כולל אופציה להארכה לארבע שנים נוספות.

החברה תספק את השירותים באמצעות מרכז שירות לקוחות מיחשוב (מש"ל), שיהיה ממוקם בנס ויפעל במודל של מדידת תפוקות על פי אמנת שירות. המש"ל ישרת אלפי עובדים בשירותי בריאות כללית וישמש נקודת קשר יחידה (Single Point Of Contact) של אגף המיחשוב בכללית אל מול יחידות המטה, 14 בתי החולים של הקופה, שמונת המחוזות שלה ובתי מרקחת פרטיים העובדים עם הכללית. המש"ל יספק מגוון פתרונות תמיכה, כולל תמיכת מומחים ביישומים ייחודיים בתחום הבריאות ותמיכה בתקלות חומרה. במתכונתו החדשה, יופעל המש"ל באמצעות מרכז התמיכה ללקוחות מיקור-חוץ של החברה.

"נס טכנולוגיות מספקת לנו שירותי תמיכה משנת 2002", אמר יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית. "זכייתה של נס במכרז והמעבר למתכונת החדשה יסייעו לנו לתפקד ברמה גבוהה יותר של יעילות".

"מרכז התמיכה במיקור-חוץ של נס טכנולוגיות מטפל במיליון קריאות שירות בשנה של למעלה מ-100 אלף משתמשי קצה", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "המרכז אושר לאחרונה לתקן ISO/IEC 20000 – תקן עולמי המיועד לניהול שירותי טכנולוגיית מידע – ופועל על פי מתודולוגיית ITIL V3, המבטיחה יישום מיטבי של השירותים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים