נובידאה מגייסת 15 מיליון ד' – מתרגמת נתוני ביטוח לתובנות עסקיות בזמן אמת

כמה חודשים לאחר שגייס 15 מיליון דולר, מגייס סטארט-אפ האינשור-טק עוד 15 מיליון דולר בהובלת קרן IGP ● כספי הגיוס ישמשו להרחבת פעילותה המסחריתשל החברה בארה"ב ובאירופה וגם להרחבת פעילות המו"פ

רועי אגאבאבא, מנכ"ל נובידאה. צילום: דוד גראב

חברת הסטארא-אפ הישראלית נובידאה (Novidea), שפיתחה פלטפורמה חדשנית בתחום הביטוח, השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולרים בהובלת קרן IGP, המצטרפים ל-15 מיליון הדולרים שכבר גייסה לפני כמה חודשים מ-JAL Ventures ,Salesforce Ventures ,KT Squared, ו-2B Angels.

פלטפורמת האינשור-טק מונחית הנתונים (Data Driven) בענן מאפשרת לברוקרים, לסוכנים ול-MGA (סוכן עצמאי שמקבל אישור פעילות בתחומים ספציפית עלי ידי חברת ביטוח קיימת), להגדיל את המכירות והיעילות התפעולית לכל אורך מחזור ההפצה.

שוק הביטוח העולמי עובר שינויים מהותיים – כניסת שחקנים חדשים וקונסולידציה של גופים קיימים, שינויים רגולטורים ודרישות גוברות מצד הלקוחות לחוויית שירות משופרת מחייבים את גופי הביטוח לטרנספורמציה דיגיטלית. עם זאת, גופי ביטוח רבים נאלצים להתמודד עם הפער בין הדרישות הנוכחיות של התחום לבין טכנולוגיות מיושנות, בלתי גמישות ויקרות לעדכון, שהיו זמינות עד כה.  לקוחות נובידאה נהנים מפלטפורמה מתקדמת, המאפשרת צמיחה במכירות, הגדלת הרווחיות ויעילות תפעולית משופרת באמצעות כלים אנליטיים, ניתוחי מידע ייחודיים ותובנות עסקיות המונגשות בזמן אמת.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן IGP לחיזוק הנוכחות הגלובלית של החברה ומעריכים את האמון מצד משקיעינו הקיימים באסטרטגיה ובטכנולוגיה מובילת השוק של החברה", אמר רועי אגאבאבא, מנכ"ל נובידאה. "אנו רואים ביקוש הולך וגדל בעולם לפלטפורמה חכמה, המתרגמת נתוני ביטוח לתובנות עסקיות בזמן אמת, יכולות אנליטיות מתקדמות ומידע שניתן לפעול לפיו. השקעה זו תאפשר לנובידאה לעמוד בביקוש הגובר למוצרי החברה ולהאיץ את צמיחתה הגלובלית, תוך הרחבת פעילותה בארה"ב, באירופה ובשווקים נוספים".

לדברי אסף הראל, שותף כללי ב-IGP, "תחום הביטוח עובר בימים אלה מהפכה מואצת. למרות מודלים חדשניים בתחום הביטוח הישיר, תחום סוכנויות הביטוח המסורתי הוא עצום ובגדילה ומבוסס על פי רוב על עבודה ידנית אנלוגית ומערכות תוכנה שנכתבו לפני 20 שנה ויותר. נובידאה לקחה על עצמה להוביל את מהפכת הדיגיטיזציה לעולמות הפצת הביטוח באמצעות פלטפורמה ענן חדשנית להפעלה של סוכנויות ביטוח מקצה לקצה. הפלטפורמה גמישה ונוחה לתפעול מכל מקום ובכל רגע, מבוססת על מה שרלוונטי ללקוח ולסוכן בכל רגע נתון ומייצרת ללקוחות החברה יתרון תחרותי משמעותי בשוק הביטוח"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים