דורון זוברמן, א.מ.ת מיחשוב: 2010 תהיה שנת האדומים בספורט וגם ב-IT – עם אורקל ורד-האט

"בהמשך השנה זו וגם ב-2011, חטיבת אינטרסרב בראשותי תטמיע את מוצר ה-Exadata של אורקל בקרב לקוחות ארגוניים בשוק הישראלי", אמר זוברמן בכנס שערכה א.מ.ת מיחשוב

"הצבע האדום ישלוט לא רק בעולם הספורט עם הפועל גלבוע גליל, אלא יצבע גם את שוק המיחשוב המקומי, עם הרחבת פעילות אורקל (Oracle) בשל רכישתה את סאן (Sun) ועם פתרונות רד-האט (RedHat) לעולם הווירטואלי", אמר דורון זוברמן, מנכ"ל אינטרסרב – חטיבת השירות והפרויקטים בא.מ.ת מיחשוב.

זוברמן דיבר והנחה את כנס Tips&Tricks שעורכת חטיבת השירות והפרויקטים בא.מ.ת מיחשוב, במסגרתו מתקיימים עדכונים טכנולוגיים במגוון פעילויות החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') ב-"ווילה" שבגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

זוברמן אמר, כי "אנו מצויים בעיצומה של הרחבת הפעילות שלנו בעולם בסיס הנתונים של אורקל. לשם כך, גייסנו מערך שלם של מומחים ואנו עורכים הסמכות מול אורקל לנושא. החטיבה בראשותי ערוכה לתמיכה בפרויקטים בתחום, ואנו נמצאים בשלבי משא ומתן ראשוניים מול לקוחות".

כך, אמר זוברמן, כי הוא מעריך שבהמשך שנה זו וב-2011, החטיבה בראשותו תטמיע את מוצר ה-Exadata של אורקל בקרב לקוחות ארגוניים בשוק הישראלי. ה-Exadata, הסביר זוברמן, "הוא שילוב של חומרה ותוכנה, היוצרים מסד נתונים בעל יכולות גידול וביצועים חזקים במיוחד. הוא אחד משני מוצרי החומרה שפיתחה אורקל שנועדו להפעלה של יישומים עתירי ביצועים במחסני נתונים. הגרסה החדשה של המוצר מהווה שילוב בין מוצרי התוכנה של אורקל למוצרי החומרה של סאן".

תחום נוסף שלהערכתו יצמח בקרוב, הוא בעולם הווירטואליזציה של ארגונים מבוססי רד-האט. לדבריו, "לפני כמה שבועות הודיעה רד-האט העולמית, כי מינתה את א.מ.ת מיחשוב לשותף ברמה הבכירה ביותר להפצה ולהטמעת מוצרי רד-האט בארץ". הוא הוסיף כי "לצד יישום פרויקטים מבוססי רד-האט עבור לקוחות בשוק הארגוני, נוכל לפתח שירותים ופתרונות משלימים – תחום במסגרתו נעבוד ישירות מול רד-האט העולמית". זוברמן ציין כי גם בתחום זה, של הטמעת מוצר RHEV של רד-האט, הם מצויים בשלבי בדיקת היתכנות ראשונית מול לקוחות ארגוניים.

זוברמן סיים באומרו, כי "חטיבת השירות בראשותי מונה כיום יותר ממאה עובדים בעולמות התשתיות לסוגיהם. בין השאר, אנו ערוכים לספק פתרונות תשתית ללקוחות גם במיחשוב ענן לסוגיו".

חיים קינר, ארכיטקט פתרונות בכיר, נט-אפ (NetApp) ישראל, הציג סיפורי לקוח של ארגונים באפריקה. אבי ויינברגר, מהנדס תוכנה בכיר, הציג רכיבים חדשים בפתרון של סימנטק (Symantec) להגנת הנתונים הארגוניים, מבוסס Veritas NetBackup. יואל יעקבסן, ה-CTO של הקבוצה, דיבר על ניצול נכון של חומרות מדף מודרניות בלינוקס ובמערכות הפעלה נוספות. איגור ברוורמן, ראש צוות לינוקס (Linux) ותוכנות תשתית, הציג את המוצר של רד-האט לעולם הווירטואליזציה בארגונים, RHEV. רומן גולברק, DBA אורקל, דיבר על פתרון האצה לשרתי אורקל המתבסס על שילוב הרכיבים של שתי החברות שמוזגו. עמית שניצר, מנהל תפעולי של הדטה סנטר בסטארט-אפ LivePerson, הציג סיפור לקוח. חתם את המפגש פרופסור עידן שגב מהמרכז לחישוביות עצבית באוניברסיטה העברית בירושלים, שהרצה על פריצות דרך בחקר המוח במאה ה-21.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים