מאיר פרידמן מונה למנכ"ל SGI ישראל

במסגרת תפקידו ינהל פרידמן את הפעילות העסקית של SGI בישראל, יוון ותורכיה ● בתפקידיו הקודמים ניהל את הפעילות העסקית של אווייה ישראל ולפני כן את מגזרי הטלקום וההיי-טק בחברת סאן ● עם פרסום ההודעה על מינויו, אמר פרידמן, כי כניסתו לתפקיד מסמלת השקעה ותנופה מחודשת בפעילותה של SGI בשוק הישראלי

מאיר פרידמן (45) מונה לתפקיד מנכ"ל SGI ישראל (סיליקון גרפיקס). במסגרת תפקידו ינהל פרידמן את הפעילות העסקית של SGI בישראל, יוון ותורכיה. פרידמן מביא עמו ניסיון עשיר בתפקידי ניהול ומכירות בעולם המיחשוב: בתפקידיו הקודמים ניהל את הפעילות העסקית של אווייה (AVAYA) ישראל ולפני כן את מגזרי הטלקום וההיי-טק בחברת סאן (Sun). פרידמן הוא בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים ושיווק.

עם פרסום ההודעה על מינויו, אמר פרידמן, כי כניסתו לתפקיד מסמלת השקעה ותנופה מחודשת בפעילותה של SGI בשוק הישראלי.

SGI העולמית נרכשה לפני שנה על ידי Rackable.com. חברת SGI ישראל הוקמה בשנת 1988 על ידי SGI העולמית כחברה בת בבעלות מלאה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה ותחזוקה של שרתים ופתרונות אחסון. בין לקוחות החברה נמנים גופים מהמובילים בארץ, בסקטור התעשייתי וההנדסי כגון מוסדות מחקר והשכלה גבוהה, צה"ל, תעשיות ביטחוניות, חברות בתחומי המדע, הביואינפורמטיקה, הרפואה והבידור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים