וואלה!: ההכנסות צמחו ב-34.1%, אך הרווח הנקי ירד ב-14.9%

הכנסותיה של החברה הסתכמו ב-40.4 מיליון שקלים, אך הרווח הנקי ירד ל-4.76 מיליון ● אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "החברה המשיכה לצמוח בצורה מרשימה בשני התחומים העיקריים בהם היא פועלת - פרסום ומסחר אלקטרוני"

וואלה! פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של השנה. הכנסותיה של החברה הסתכמו ב-40.4 מיליון שקלים – גידול של 34.11% לעומת 30.14 מיליון ברבעון המקביל אשתקד; לעומת זאת, הרווח הנקי של וואלה הסתכם ב-4.76 מיליון שקלים – קיטון של 14.9% לעומת 5.6 מיליון ברבעון המקביל.

ההוצאות הגולמיות של החברה הסתכמו ב-20.2 מיליון שקלים – עליה של 55.62% לעומת 12.98 מיליון ברבעון הראשון של 2009. הרווח הגולמי גדל ב-17.84% והסתכם ב-20.22 מיליון שקלים, לעומת 12.98 מיליון ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון גדול ההוצאות התפעוליות של וואלה! ב-35.54%, והסתכמו ב-14.05 מיליון שקלים, לעומת 10.36 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי פחת ל-6.18 מיליון שקלים – ירידה של 9.15% לעומת 6.18 מיליוןברבעון המקביל.

וואלה! דיווחה על צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו, לאחר קיזוז עמלות) של 30.3 מיליון שקלים, אשר רובם יוכרו כהכנסות במהלך 2010. צבר ההזמנות הזה מהווה גידול של כ-41% בהשוואה לצבר של 21.5 מיליון שקלים בסוף הרבעון הראשון של 2009.

אילן ישועה
, מנכ"ל וואלה!: "החברה המשיכה לצמוח בצורה מרשימה בשני התחומים העיקריים בהם היא פועלת – פרסום ומסחר אלקטרוני. השקעות אינטנסיביות במוצרים, תכנים ותשתיות, נועדו להבטיח את שימור מובילות הרייטינג של החברה, לצד המשך צמיחה ושיפור רווחיות".

גיל בנימיני, סמנכ"ל הכספים של וואלה!, הוסיף, כי "הגידול בהוצאות הגולמיות הוא תולדה של המדיניות האסטרטגית של וואלה-שופס. החלטנו להחזיק מלאים, וזאת בכדי להקטין את זמני האספקה. כמו כן, העלייה בהוצאות  התפעוליות נבעה מהגידול בהוצאות הפיתוח, מאחר וברבעון זה  השקנו  עם יד2, את לוח הדרושים JobCity".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים