פייסבוק הוסיפה מידע לאזור האבטחה של האתר

מהרשת החברתית נמסר, כי האזור המשודרג ידידותי יותר למשתמש, מציע מידע מארגונים שעוסקים בהגנה על גולשים וכולל עצות לקבוצות ספציפיות, דוגמת הורים, בני נוער, מורים ורשויות אכיפה ● "אנחנו מבקשים שהגישה למידע שיסייע לשפר את האבטחה תהיה פשוטה, קלה ויעילה ככל האפשר, על מנת לשפר את חוויית השימוש באתר", אמר אליוט שרג, סגן נשיא לתקשורת עולמית ומדיניות ציבורית בפייסבוק

פייסבוק (Facebook) שדרגה את אזור הבטיחות – ה-Safety Center – שלה, והוסיפה לו תוכן, כדי לסייע ל-400 מיליון המשתמשים ברשת החברתית להגן על המידע שלהם – כך נמסר אתמול (ג') מהחברה. האזור המשודרג ידידותי יותר למשתמש, מציע מידע מארגונים שעוסקים בהגנה על גולשים וכולל עצות לקבוצות ספציפיות, דוגמת הורים, בני נוער, מורים ורשויות אכיפה.

בפייסבוק משווים את הרגלי הגלישה הבטוחה ללימוד כללי הבטיחות בדרכים. "אין נוסחה אחת בדוקה לגלישה בטוחה באתר, או ברשת האינטרנט כולה", אמר אליוט שרג, סגן נשיא לתקשורת עולמית ומדיניות ציבורית בפייסבוק. "משום כך, אנחנו מציעים כלים וטיפים נפרדים להורים, מחנכים ובני נוער. אנחנו מבקשים שהגישה למידע שיסייע לשפר את האבטחה תהיה פשוטה, קלה ויעילה ככל האפשר, על מנת לשפר את חוויית השימוש באתר".

החלק המיועד לבני נוער, למשל, נפתח בעצה כללית ופשוטה: "בראש ובראשונה, אסור לגלות את הסיסמה לאף אחד, אפילו לא לבני זוג או לחבר הטוב ביותר", נכתב בו. "הקפידו להתאים אישית את הגדרות הפרטיות … חשוב לזכור: מידע שלא הייתם רוצים שיגיע לקורות החיים שלכם או לבקשה לקבלת מלגה – אל תפרסמו".

להורים שמבקשים להגן על ילדיהם מאיומי הרשת מציעים בפייסבוק עצות בארבעה תחומים: אישור בטוח של בקשות חברות, שימוש במנגנון החסימה, דיווח על התנהגות פוגענית ושימוש בהגדרות הפרטיות.

כמו כן, מציעה החברה מידע למשתמשים בני כל הגילאים – למשל, כיצד לפעול אם מגלים דף של מתחזה. לאנשי החוק מסבירים באתר, בין השאר, כיצד לפעול כשמגלים דף של עבריין מין רשום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים