אורי ברגמן, HP: תחום בדיקות התוכנה יצמח ב-2010 בשל הדרישה לו בקרב ארגונים"

"תחום התוכנה הוא תחום משמעותי עבור HP, וגם בשנה החולפת הוא היווה את אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר שלה", אמר ברגמן באירוע ההשקה של HP’s Israel Quality Assurance Managers Forum ● לדבריו, "אנו מזהים בקרב לקוחותינו דרישה ליותר כלים בתחום בדיקות התוכנה, ומעריכים כי בשל כך היקף הפעילות שלנו השנה יצמח ב-15% עד 20% בתחום"

"אנו מזהים בקרב לקוחותינו דרישה ליותר כלים בתחום בדיקות התוכנה, ומעריכים כי בשל כך היקף הפעילות שלנו השנה יצמח ב-15% עד 20% בתחום", אמר אורי ברגמן, מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל. ברגמן פתח את אירוע ההשקה של IQAMF (ר"ת HP's Israel Quality Assurance Managers Forum), לשנת הפעילות 2010. האירוע הופק על ידי אנשים ומחשבים ונערך היום (ד') בסינמה סיטי שבצומת גלילות. את האירוע, בהשתתפות מנהלי QA רבים, הנחה משה בירנשטוק – ארכיטקט פתרונות בכיר בחטיבת התוכנה, HP ישראל.

לדברי ברגמן, בתוך תחום בדיקות התוכנה, הם מזהים שלוש מגמות המצויות בצמיחה – טכנולוגיות חדשות וכלי בדיקות תוכנה לסביבת הווב, כלי בדיקה לעולם אבטחת המידע וכלי בדיקה הקשורים לאינטגרציה של סביבות IT שונות.

"תחום התוכנה הוא תחום משמעותי עבור HP, וגם בשנה החולפת הוא היווה את אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר שלה", אמר ברגמן, "בהיבט העולמי, חטיבת התוכנה של HP הגדילה את מחזור פעילותה ממיליארד דולרים לשלושה מיליארד דולרים, לצד רווח של חצי מיליארד דולרים. באזור EMEA נרשם גידול של 50% במכירות ובפעילות בתחום התוכנה. בשנה האחרונה הובלנו צמיחה משמעותית של הפעילות בתחום התוכנה. זה בהכרח מעיד על כך שהבחירה של הלקוחות בכלי ה-BTO (מיטוב הטכנולוגיה העסקית) של HP מוכיחה את עצמה, והם מצליחים להפיק מהכלים הללו ערכים כספיים ולעמוד טוב יותר ביעדים העסקיים. כך, אנו יכולים לספק למנמ"רים יותר ערך בשל ה-IT".

הוא ציין, כי ישראל קריטית ל-HP, הן כמדינה עם לקוחות רבים שמאמצים טכנולוגיות מוקדם, הן בשל העובדה, כי עסקי הסניף המקומי גדלים מדי שנה והן בגלל רכישת מרקורי (Mercury) – מה שהביא להקמת מרכז מו"פ בארץ. "אנחנו מאוד מרוצים מהמיצוב שחברות המחקר ממצבות אותנו בתחום ה-BTO, בעקבות רכישת מרקורי", אמר ברגמן.

לדבריו, מימוש תפיסת ה-BTO, מיטוב הטכנולוגיה העסקית, "מאפשר לחטיבת התוכנה של HP לספק ללקוחות את הגשר שנדרש להם על מנת לחבר בין שלושה רכיבים קריטיים במערך המיחשוב בכל ארגון: אסטרטגיית IT, יישומי IT ופעולות IT".

הוא הוסיף, כי "החיבור החיוני הזה מספק לעסקים את היכולת להתחרות ביתר יעילות, לפתוח שווקים חדשים, ללכוד לקוחות נוספים ולפעול ביתר רווחיות. בנוסף, הוא מספק למנמ"ר ולצוות המיחשוב בארגון את היכולת  לנצל את ה-IT בצורה יעילה יותר ולחסוך בהוצאות התפעול". ברגמן ציין, כי "BTO שולבה באופן עמוק במגוון הפתרונות של החטיבה. זה הפך את HP לבחירה הברורה של חברות המבקשות להפוך את תחום ה-IT לבעל ערך עסקי. ה-BTO מתאימה את ה-IT לעולם העסקים, ומאפשרת להגיב במהירות לתזוזות בשוק, בנוסף ליכולת להרוויח משינויים. כך, ניתן להפוך אתגרים עסקיים להזדמנויות עסקיות".

ברגמן סיכם בציינו, כי "שיתוף הפעולה הייחודי שקיים בישראל בין מרכז המ"ופ של HP – המבוסס מרקורי – לסניף המכירות המקומי, מסייע לנו, ועוד יותר מכך ללקוחות, מאחר והוא מאפשר דיאלוג אמיתי בשלב התכנון והפיתוח".

אריאל רוזמרין, מנהל שותפים בחטיבת התוכנה, HP ישראל: "מטרת הפורום היא להוות פלטפורמה למינוף הידע והניסיון המצטבר של החברים בו בתחום ניהול ה-QA. המטרה של HP היא ליצור ערוץ פתוח בין חברי הפורום שיאפשר להתייעץ ולשתף מידע בין חבריו".

הוא ציין, כי השנה הוחלט שלצד מאות חברי הפורום – מנהלי QA שהם לקוחות התוכנה של HP, יורחב בסיס הפעילות שלו ויצורפו גם מנהלי QA שאינם לקוחות HP.

את האירוע חתמה הקרנה פרטית בתלת-מימד של הסרט אווטאר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים