מחקר: הגולשים בפייסבוק נאמנים יותר לאתרי חדשות ומדיה ממשתמשי שירות החדשות של גוגל

78% מגולשי הרשת החברתית חזרו לאתרי חדשות ומדיה שבהם גלשו, לעומת 67% מגוגל ניוז - כך עולה ממחקר של HitWise ● עוד נתגלה, כי אחוז החוזרים לאתרי העיתונים גדול במקצת מאלה שנכנסים שוב לאתרים של גופי שידור

משתמשי פייסבוק (Facebook) נאמנים יותר לאתרי חדשות ומדיה מאשר אלה שמגיעים אליהם באמצעות שירות החדשות של גוגל (Google) – כך עולה ממחקר של חברת Hitwise. על פי הנתונים, שיעור החזרה לאתרים לאתרי חדשות כשהגולשים מגיעים אליהם מהרשת החברתית עומד על 78%, בעוד שדרך גוגל ניוז (Google News) הוא עומד על 67%.

במסגרת המחקר, שנערך בשבוע הראשון של מרץ, אספה החברה נתונים לגבי אחוז החזרות לאתרים של חמישה עיתונים מודפסים גדולים וחמישה גורמים משדרים בארצות הברית. בשני המקרים, גדול שיעור החוזרים לאתרים אלה מפייסבוק מאשר זה שמגוגל ניוז. ככלל, אחוז החוזרים לאתרי העיתונים גדול במקצת מזה של גופי השידור.

כך, למשל, עמד באותו שבוע אחוז הביקורים החוזרים באתר של CNN על 81% (84% הגיעו מפייסבוק ו-72% – משירות החדשות של גוגל).

עוד עולה מהמחקר, כי מספר הגולשים שנכנסו לאתרים שנבדקו מעמוד הבית של גוגל גדול מזה שהקליקו עליהם משני האתרים האחרים. עם זאת, אחוז הביקורים החוזרים שנבעו לאחר גלישה בו נמוך יותר מזה של חדשות גוגל ושל פייסבוק ביחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים