לראשונה: פייסבוק עבר את גוגל במספר הכניסות

נתח השוק של פייסבוק בארצות הברית עמד, בספירה שבועית, על 7.07% לעומת 7.03% לענקית החיפוש - כך עולה מנתונים שפרסם אתר HitWise ● על פי הנתונים, נתח השוק השבועי של פייסבוק עלה ב-185% לעומת אותו שבוע בשנה שעברה, לעומת 9% בלבד לגוגל ● דובר HitWise אמר, כי "אחת הסיבות להצלחה של פייסבוק היא המאפיינים שמקלים על שיתוף המידע והתוכן המקוון עם חברים"

מהפך ברשימת אתרי האינטרנט המובילים בארצות הברית: אתר הבית של הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) עבר השבוע לראשונה את זה של גוגל (Google) במספר הכניסות במשך שבוע שלם – כך עולה מספירה שבועית שערך אתר HitWise. נתח השוק של האתר הגיע בתקופה המדווחת ל-7.07% לעומת 7.03% של גוגל.

על פי הנתונים, נתח השוק השבועי של פייסבוק עלה ב-185% לעומת אותו שבוע בשנה שעברה, לעומת 9% בלבד לגוגל. כמו כן פורסם, כי העלייה בנתח השוק של פייסבוק הינה רציפה.

מט טאטהם, דובר Hitwise, אמר, כי "אחת הסיבות להצלחה של פייסבוק היא המאפיינים שמקלים על שיתוף המידע והתוכן המקוון עם חברים. שיתוף התוכן הזה הופך את האתר ליעד ראשון עבור האנשים שמבקרים ברשת".

פייסבוק אמנם הצליח בעבר לעבור את גוגל בארצות הברית, אולם רק בספירה יומית – בחג המולד ובערב ראש השנה האזרחית האחרונים, כמו גם לפני כשבוע וחצי – ב-6 וב-7 במרץ. הפעם, כאמור, עברה הרשת החברתית את ענקית החיפוש לראשונה בספירה שבועית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים