אמת מיחשוב רוכשת את זמינגו טכנולוגיות תמורת 16.2 מיליון שקלים

החברה הנרכשת ממוקדת במוצרים דיגיטליים מתוחכמים, המשלבים אפליקציות מורכבות, והיא בעלת התמחות ייחודית בפיתוח בעולם ה-IoT ● הרכישה תאפשר לקבוצת אמת להרחיב את יכולות פיתוח התוכנה שלה

אמת מיחשוב

אמת מיחשוב השלימה את רכישת חברת זמינגו טכנולוגיות תמורת כ-16.2 מיליון שקלים, וזאת במסגרת הרחבת פעילות הקבוצה בפיתוח תוכנה ומוצרים דיגיטליים.

זמינגו טכנולוגיות, המעסיקה כ-70 עובדים במשרדיה בהרצליה ובניו-יורק, מספקת ללקוחות טכנולוגיים שירותים מקצועיים של אפיון, מחקר ופיתוח של מוצרים דיגיטליים, ובכלל זה שירות מקצועי-טכנולוגי מלא, החל משלב הרעיון ועד מוצר תוכנה סופי ואיכותי. פעילותה של זמינגו ממוקדת במוצרים דיגיטליים מתוחכמים, המשלבים אפליקציות מורכבות, הכוללות נתונים בענן, ממשקים במובייל וב-web והיא בעלת התמחות ייחודית בפיתוח בעולם ה-IoT.

צירופה של זמינגו לקבוצת אמת מיחשוב מרחיב את יכולות פיתוח התוכנה של קבוצת אמת בכוח מקצועי, הכולל עשרות רבות של מומחי תוכנה ודיגיטל – אנשי ניהול מוצר, אנשי פיתוח, מומחי אפליקציות, ממשקים דיגיטליים, מומחי UX/UI, פתרונות IoT ועוד.

לזמינגו טכנולוגיות פעילות צומחת ורווחית בהיקף שנתי של יותר מ-30 מיליון שקלים ורווח תפעולי של יותר מ-3 מיליון שקלים. החברה הינה חלק מקבוצת זמינגו מובייל, העוסקת בפיתוח ושיווק בעולם של פתרונות תוכנה לשוק האינטרנט של הדברים (IoT).

במסגרת העסקה, תרכוש אמת מיחשוב 74% ממניות זמינגו טכנולוגיות, וכן מניות נוספות מחברת זמינגו מובייל. אמת תשקיע בתמורה כ-6.5 מיליון שקלים ובנוסף תעמיד הלוואה בסך 9.7 מיליון שקלים לזמינגו טכנולוגיות, כך שסכום העסקה הכולל הוא 16.2 מיליון שקל.

חברת זמינגו תמשיך להתנהל כמותג עצמאי, ובמקביל תוכל ליהנות מהמשאבים ומהעוצמה הטמונים בקבוצת אמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים