נוסעים לטייל? איב תשמח להצטרף ולהדריך אתכם אישית מהסמארטפון

עוזרת ווירטואלית שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Easyway מבקשת לענות על קשיי התקשורת בעולם התיירות הגלובלית

14/01/2019 12:11
מימין לשמאל: צוות Easyway: יניב הולצר, סמנכ״ל תפעול, רועי פרידמן, מנכ״ל ואסף עופר, סמנכ״ל טכנולוגיה. צילום: מטרו

Eve, עוזרת ווירטואלית שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Easyway, מבקשת לענות על קשיי התקשורת בעולם התיירות הגלובלית. המדובר בפיתוח של צ'טבוט מבוסס בינה מלאכותית המציג למטיילים המלצות מותאמות אישית בסמארטפון באמצעות אפליקציות מסרים קיימות.

Eve מסייעת לתיירים ומטיילים, הן במהלך שהייתם בתוך המלון והן בזמן טיוליהם בעיר. על ידי למידת העדפות המשתמשים, היא הופכת את האינטראקציה עם המלון לאוטומטית ומספקת המלצות מותאמות אישית לחוויית טיול אידיאלית עבורם באמצעות שיחה באפליקציית ההודעות המועדפת על המטייל.

החברה נוסדה על ידי רועי פרידמן, המשמש כמנכ"ל ומייסד החברה, יניב הולצר, סמנכ״ל התפעול ואסף עופר, סמנכ״ל הטכנולוגיה. פרידמן שירת כמפקד בפלס"ר, לאחר שנתיים בלימודי הנדסה באוניברסיטת תל אביב החליט להשתמש בכל חסכונותיו על מנת לפתוח את החברה. הוא חבר לעופר, אשר היה מתכנת בחיל המודיעין ולהולצר, יוצא יחידת שלדג, בעל תואר במשפטים ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ובעל ניסיון עבר במשרד החוץ.

Easyway

Easyway

לדברי פרידמן , "הרעיון נולד בתקופה שלאחר הצבא. טיילתי אז בהרבה מקומות בעולם וראיתי שקיימת בעיית תקשורת בין האורחים למארחים בכל מקום – בתי מלון, אכסניות וגסטהאוסים".

"התקשורת המיושנת כבר לא מתאימה לעידן של היום. לא ייתכן שעבור כל דבר קטן שאני צריך או שאלה שיש לי, אצטרך לרדת לקבלה או להשתמש בטלפון קווי מהחדר. אנחנו מדברים עם כל הסביבה שלנו בוואטסאפ, אז למה בחופשה זה צריך להיות שונה?", אמר.
עד כה גייסה החברה 140 אלף דולר מהאקסלטור של Techstars בברלין ו-Metro AG.

"אנו מתכננים להתחיל את סבב ה-seed לאחר התכנית, בסוף פברואר", אמר פרידמן
באחרונה נבחר המיזם להשתתף בתוכנית של Metro בו לוקחות חלק 10 חברות מתחומי הפינטק, בינה עסקית, רובוטיקה, ניתוח ערוצי מדיה חברתית ושירותי רשת.

"היתרון שלנו הוא האלגוריתם"

התוכנית נותנת למשתתפים בה גישה פתוחה למעל 500 מסעדות ובתי מלון ברחבי אירופה, שם הם יוכלו לבדוק בתנאי ׳שטח׳ את הפתרון שלהם, לקבל פידבק שוטף ולהבין כיצד ניתן להמשיך ולפתח את המוצר כך שיתאים במדוייק לצרכי תעשיית האירוח.

לדברי פרידמן, חרף התחרות הרבה בתחום אתרי ואפליקציות התיירות, לחברה יתרון משמעותי על פני המתחרים והוא האלגוריתם שפיתחה. "היתרון שלנו הוא האלגוריתם המשלב בינה מלאכותית שמנתחת את בקשת האורח, יודעת לענות אוטומטית ומנתבת את הבקשה ישירות למחלקה הרלוונטית במקום האירוח".

הוא הוסיף כי "אנחנו מתקנים את בעיית התקשורת בין האורח למלון. אנו מעבירים את התקשורת המנוהלת פנים מול פנים, על ניירות ודרך טלפון קווי, לאפליקציות שכולנו מכירים: ווטסאפ WeChat, SMS, פייסבוק, ועוד. אורח מסין יכול לשלוח הודעה למלון בסינית דרך WeChat ולקבל מענה מיידי בשפת האם שלו, באפליקציה בה הוא כבר רגיל להשתמש".

פרידמן סיכם באומרו כי "בעוד חמש שנים נרצה להיות סטנדרט בתעשייה. המטרה שלנו היא שבעוד חמש שנים לא יהיה צורך יותר בטלפונים קווים בחדרים ובקבלה זמינה 24על 7, הבינה המלאכותית תדע לטפל בהכל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים