HP הכריזה על הדור השישי של מחשבי סדרת ה-ProBook 400 שלה

מכוונים בעיקר לעסקים קטנים עד בינוניים ● מבטיחה עיצוב מתקדם ונאה יותר לעומת המחשבים הקודמים של החברה המשויכים למשפחה זו

מחשבי סדרת ה-ProBook 400 של HO. צילום: יח"צ

HP הכריזה בימים אלו על הדור השישי של מחשבי סדרת ה-ProBook 400 שלה אותם היא מכוונת בעיקר לעסקים קטנים עד בינוניים והיא מציעה, לפי החברה, עיצוב מתקדם ונאה יותר לעומת המחשבים הקודמים של החברה המשויכים למשפחה הזו.

החברה אף שילבה במחשבים החדשים כמה היבטי אבטחה שהיא משלבת בדרך כלל בהיצע הארגוני שלה, וזה כולל את פלטפורמת האבטחה הקניינית BIOSphere Gen4 עם שילוב של שבב TPM 2.0, וכן תמיכה בחיישן טביעות אצבע. לצד זה ניתן להשתמש גם במצלמת הרשת באבחנה של 720p המשולבת במסגרת, המלווה בחיישן אינפרה-אדום, כדי לפתוח את המחשב מנעילה ללא שימוש בסיסמה עם תמיכה ב-Windows Hello.

מבוססים על מעבדי Core מהדור השמיני של אינטל

ההכרזה הראשונית כוללת שלושה מחשבים, וכולם מבוססים על מעבדי Core מהדור השמיני של אינטל, מ-Core i3 עם שתי ליבות ועדCore i7 עם ארבע ליבות, וכולם ממשפחת ה-U המיועדת למחשבי אולטרה-בוק עם צריכת כוח נמוכה.

עוד משותף למחשבים הוא האפשרות לרכוש אותם עם מסכים ברזולוציית 1920×1080 או 1366×768 פיקסלים, עם אפשרות לתוספת של שכבת הגנה נגד הסתנוורות. בכל מקרה מציעים מסכים אלו בהירות של 220 ניט.

את שלושת המחשבים ניתן יהיה לרכוש עם עד 32 גיגה-בייט זיכרון DDR4-2400, ועם מגוון רחב למדי של אפשרויות אחסון – מכונני SSD בתצורות שונות בנפחים של 128 עד 256 גיגה-בייט, או כוננים קשיחים בנפח של חצי או אחד טרה-בייט. גם מבחינת קישוריות תהיה בסך הכל בחירה מגוונת למדי, כולל מודם LTE מהיר יחסית – XMM 7360 של אינטל התומך ב-Cat9.

הדגמים שיוצעו הם ProBook 430 P6 עם מסך 13.3 אינץ', ProBook 440 G6 עם מסך 14 אינץ' ו-ProBook 450 G6 עם מסך 15.6 אינץ'. בחלקם ניתן יהיה להוסיף גם כרטיס גרפי עצמאי של NVIDIA, אבל HP טרם מסרה פרטים מלאים על כך, וכן לא מסרה פרטים אודות המחירים של המחשבים שאמורים להגיע לשוק במהלך החודש הקרוב – ולישראל במהלך הרבעון הראשון של 2019.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים