"ה-IT צריך לספק ערך עסקי ואג'יליות"

"הטמעת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע מהדור הבא תביא ליצירת הבידול התחרותי לארגון ותמקם אותו במקום טוב יותר ביכולת שלו לפעול בעולם מרובה עננים ובהצלחת המסע הדיגיטלי" אמר איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס בישראל. צילום: ניב קנטור

"המנמ"ר צריך לשאוף להגיע לכך שהוא יוכל לספק לארגון אג'יליות עסקית. הטמעת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע מהדור הבא תביא ליצירת הבידול התחרותי לארגון ותמקם אותו במקום טוב יותר ביכולת שלו לפעול בעולם מרובה עננים ובהצלחת המסע הדיגיטלי", כך אמר איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל.

מלכה דיבר בפתח כנס Cloud Transformation Summit. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. את המליאה המרכזית הנחה יוני שרמן, מהנדס מערכות בכיר בג'וניפר ישראל.

לדברי מלכה, "בלא חדשנות, ארגונים לא יצליחו לשרוד בעולם התחרותי והדינמי של ימינו. אנחנו מספקים חדשנות בעולמות הניתוב, המיתוג ואבטחת המידע – מליבת הרשת עד למשתמשי הקצה".

"המנמ"ר נדרש להשגת זריזות תפעולית. זו תתקבל עם המעבר לשירותי תקשורת ואבטחת מידע מתקדמים. כך הוא ישיג מיכון, פישוט של המורכבות של המערכות והרשתות, וניצול טוב יותר של נכסי ה-ICT שלו", אמר.

"אנו ארגון מבוסס חדשנות טכנולוגית המשקיע כ-20% מהמחזור במחקר ופיתוח, נתון מהגבוהים בקרב ספקיות התקשורת. לכן, אנחנו מצליחים לשמור על רמת חדשנות גבוהה לאורך שנים ומסייעים לארגונים להיערך טוב יותר במסע לעבר הטרנספורמציה הדיגיטלית", ציין.

מלכה אמר עוד כי "החידושים של ג'וניפר בתוכנה, סיליקון ומערכות – מבדלים את החברה ממתחרותיה בפשטות, בפתיחות של המוצרים ובגמישות לשינויים. כך, ארגונים יכולים לתמוך ביעדים העסקיים ולקבל יתרון תחרותי. כך, מתקבלת גמישות עסקית וצמיחה, לצד עלויות נמוכות".

"ערכנו השנה פרויקטים בארגונים ממגוון מגזרים – ספקי שירותים, ארגוני ביטחון, היי-טק, חברות ביטוח ובנקאות. צמחנו ב-2018 יותר מקצב הצמיחה של השוק, והצפי הוא המשך של המגמה בשנת 2019, עם הגדלת נתח השוק שלנו", סיכם.

תומס דרו, מנהל אזור דרום EMEA בג'וניפר. צילום: ניב קנטור

תומס דרו, מנהל אזור דרום EMEA בג'וניפר. צילום: ניב קנטור

"הטרנספורמציה הדיגיטלית – אתגר משמעותי עבור ארגונים"

תומס דרו, מנהל אזור דרום EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה), ג'וניפר, אמר כי "הופעת טכנולוגיית הדור החמישי, המעבר של אפליקציות ומשאבים לענן והימצאות האינטרנט של הדברים במקומות עבודה שונים – גורמים לטרנספורמציה הדיגיטלית להפוך לאתגר משמעותי עבור ארגונים".

לדבריו, "יותר ויותר ארגונים נעזרים בשילוב של עננים פרטיים וציבוריים שונים, לטובת מענה על צרכים שונים. כך, נוצרת בארגונים סביבה מרובת עננים. ההבטחה הגלומה בריבוי עננים היא לספק תשתית שמעבר של יישומים שונים, באמצעותה – יהיה פשוט ואינטואיטיבי. ג'וניפר מאפשרת לארגונים לבצע את המעבר בצורה שמותאמת לצרכיהם, עם אפשרויות התאמה וגידול מהיר".

"אנו עונים לאתגרים השונים מציבה סביבת העבודה המחשובית החדשה,
זו מרובת העננים, האתגרים הם: קישוריות – בין שרתים, דטה סנטרים או בין עננים שונים. יש לנו מגוון נתבים ומתגים שיכולים לסייע. התשתית המורכבת מהמוצרים שלנו מהירה ויציבה, פתוחה לחלוטין לסביבה מרובת ספקיות ענן ומעניקה קישוריות שקופה לחלוטין בתוך ובין העננים. אתגר נוסף הוא ניהול הסביבה הזו", אמר.

"ארגונים רבים נאלצים להשתמש במגוון מערכות ניהול, בנפרד זו מזו, בשירותי הענן השונים שבהם הם משתמשים. זה גוזל זמן ומשאבים מיותרים שניתן לחסוך על ידי שימוש בפתרון ניהול אחיד של סביבת ריבוי העננים. בעיה נוספת כרוכה בצורך בניטור ועיבוד של המידע, כדי לקבל תובנות מושכלות שישפיעו על תפעול יעיל יותר של הרשתות והמערכות. דרך שימוש באוטומציה, בינה מלאכותית ולימודי מכונה – אפשר לפתור בעיות מהר ובלא התערבות אנושית", הוסיף.

דרו סיכם באומרו כי "המיקוד של ג'וניפר בפישוט הניהול של הרשת, מאפשר ללקוחות הארגוניים למנף בקלות את היתרונות הטמונים בסביבה מרובת עננים, והגידול בכוח העבודה הנייד – מבלי להסתבך במורכבויות ההולכות וגדלות של קישוריות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים