פורסקאוט הישראלית רכשה את SecurityMatters ב-113 מיליון דולר

הנרכשת מספקת לארגונים יכולות לניראות של מכשירים, ניטור רשת וזיהוי אנומליות ואיומים, שהם ייעודיים לסביבות OT (טכנולוגיה תפעולית) ולסביבות תעשייתיות

נרכשת. פורסקאוט

חברת אבטחת המידע הישראלית פורסקאוט רכשה בימים אלו את SecurityMatters ב-113 מיליוני דולרים, כך דיווחה הרוכשת בסוף השבוע.

הרכישה, נמסר, "תחזק את מעמדה של פורסקאוט בתחום השליטה והניראות לרוחב הארגון, בלא צורך בהתקנת agent , בזכות יכולות מורחבות ומאפיינים מתקדמים להגנת טכנולוגיה תפעולית, OT, וסביבות תעשייתיות".

הנרכשת נוסדה ב-2009 והיא מספקת לארגונים יכולות של ניראות של מכשירים, ניטור רשת רציף, וזיהוי אנומליות ואיומים, שהם ייעודיים לסביבות OT ולסביבות תעשייתיות. אלה נעשים באמצעות טכניקות איסוף פאסיביות, שאינן משפיעות על הפעילות של הארגון. הפתרון מגן על רשתות מפני טווח רחב של איומים, והוא כולל טכנולוגיה רשומה כפטנט וספרייה של יותר מ-1,600 סממנים לאיום שהם ייעודיים למערכות בקרה תעשייתיות, ICS.

ההתכנסות בין עולמות ה-IT וה-OT מביאה לגידול מהיר במספר המכשירים המחוברים בארגון ומייצרת סיכונים חדשים עבור ארגונים. זאת, כי רשתות OT כבר אינן מופרדות באופן פיזי מרשתות ה-IT. התקפות הסייבר אחרונות, כגון WannaCry, NotPetya ו-Triton, מראות כיצד רשתות OT פגיעות עלולות להביא לשיבוש משמעותי בעסקים ולפגיעה פיננסית. על פי מחקר של פורסטר, 79% מהארגונים עם SCADA/ICS חוו פריצה במהלך 24 החודשים האחרונים.

אחת מבין שלוש חברות האבטחה הציבוריות הישראליות

פורסקאוט הוקמה ב-2000 על ידי שישה מייסדים, ביניהם היו"ר חזי ישורון, דורון שקמוני ודרור ועודד קומאי. החברה הונפקה בנאסד"ק באוקטובר לפני שנה והיא אחת מבין שלוש חברות האבטחה הציבוריות הישראליות היחידות. שווי השוק שלה עומד על כ-1.2 מיליארד דולרים וסך ההכנסות ב-2017 עמד על 220 מיליון דולרים. היא מונה כאלף עובדים והסניפים הגדולים שלה הם בסן חוזה ובתל אביב, ביניהם כ-250 עובדים במרכז המחקר והפיתוח בישראל.

החברה מתמקדת באבטחת IoT בארגונים ובגילוי וניטור של כל המכשירים ברשת. פעולות אלו משפרות ומחזקות את הגנת נקודות הקצה ומגדילות את יכולת הריסון של איומים לרוחב הרשת הארגונית. הטכנולוגיה של פורסקאוט משתלבת עם כלי אבטחה שונים, ומסייעת לארגונים להאיץ את התגובה לאירועים, לשלב ביעילות בין מערכות ולאפשר אוטומציה של תהליכי אבטחה.

"לקבל תמונה מלאה של פרופיל הסיכון ומצב העמידה ברגולציה"

מייקל דה-סזרה, מנכ"ל ונשיא פורסקאוט, אמר כי "הרכישה של SecurityMatters על ידינו מהווה מהלך טבעי, מאחר והיא מעמיקה את האחיזה שלנו בשוק בו כבר ביססנו עמדה מובילה ואנו רואים בו ביקוש עצום. תוספת הטכנולוגיה וההון האנושי של SecurityMatters תאיץ את המומנטום שלנו באבטחת OT, ותרחיב את היקף השוק אליו אנו פונים".
"
לדברי דמיאנו בולזוני, מייסד ומנכ"ל הנרכשת, "כל חברה עם OT צריכה לחשוב מחדש על אסטרטגיית אבטחת הסייבר שלה. הוא הוסיף כי "כחברה אחת, נהיה מסוגלים להאיץ את המומנטום שלנו וליצור יכולת ראשונה מסוגה לחציצת (סגמנטציה) רשת בסביבות ה-IT וה-OT – לרוחב כחל הארגון, באמצעות יכולת זיהוי וסיווג התעבורה ברשת ה-OT".

הרכישה, נמסר, תביא למימוש כמה יעדים: גילוי, סיווג וביצוע הערכה של מכשירים לרוחב ה-IT וה-OT; יכולת לניהול מקיף של סיכונים והלימה לרגולציות בתחום ה-OT; יכולות הבחינה הפאסיבית והאקטיבית של שתי החברות – עבור מערכת חלונות, לינוקס וכל מכשירי ה-IT או IoT האחרים, יאפשרו לצוותי אבטחה בארגונים לקבל תמונה מלאה של פרופיל הסיכון ומצב העמידה ברגולציה עבור כלל סביבות ה-OT; לבצע אוטומציה של זיהוי ותגובה מהירים לאירועי אבטחה בסביבת ה-OT; שיפור התגובה לאיומים באמצעות מנוע הזיהוי של הנרכשת, המזהה סממני איום ואנומליות בהתנהגות שהם ייעודיים למערכות בקרה תעשייתיות, ICS – אלה ישולבו עם היכולת של הטכנולוגיה של פורסקאוט להבין את ההקשר של האיום בסביבת ה-IT, לנהל את תהליך התיקון ולהפעיל טכנולוגיות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים