גוגל רכשה את חברת Remail – ועומדת לסגור עסקה לרכישת On2

Remail פיתחה יישום לחיפוש בדואר האלקטרוני של מכשירי iPhone ● המהלך הראשון שביצעה גוגל כבעלים החדשים של החברה היה לנתק את הקשרים שלה עם App Store - חנות היישומים של אפל ● דובר גוגל מסר, כי עסקת הרכישה של On2 על ידי גוגל תיסגר באופן רשמי לכל המוקדם מחר (ו')

גוגל (Google) רכשה אתמול (ד') את חברת Remail, והמהלך הראשון שביצעה כבעלים החדשים של החברה היה לנתק את קשריה עם App Store – חנות היישומים של אפל (Apple). אפשר לראות במהלך זה רמז עבה לגבי התוכניות של גוגל ביחס לטכנולוגיה שפיתחה החברה הנרכשת – יישום לחיפוש בדואר האלקטרוני של מכשירי iPhone. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

בהודעה שפרסם בבלוג האישי שלו הודיע מייסד Remail, גבור צ'לה, שנמנה בעבר על מפתחי ג'י-מייל (Gmail), על כוונתו לשוב ולהצטרף לגוגל. "היעד של שירות Remail היה להמציא מחדש את הדואר האלקטרוני בטלפון הסלולרי, ואני שמח שהצלחנו לפתח מוצר שמשתמשים כה רבים אהבו", כתב.

ובכל זאת, לפי שעה – המוצר נעלם. הוא אינו מוצע עוד ב-App Store, והחברה תפסיק לתמוך בו מחודש מרס, אישר צ'לה. נראה שבהמשך ישולב המוצר בג'י-מייל או במערכות אנדרואיד (Android). על אף שגוגל מציעה יישומים משלה ל-iPhone, קרוב לוודאי שהיחסים עם אפל, שהעכירו לאחרונה, משפיעים גם על ההחלטה ביחס ל-Remail.

רכישתה של Remail מצטרפת לגל הרכישות שביצעה גוגל – והואץ מאז תחילת השנה. רכישה נוספת שעומדת להיסגר היא של חברת On2 – לאחר שבעלי המניות של החברה הנרכשת אישרו את העסקה. הצעת הרכישה המקורית של גוגל הוגשה עוד באוגוסט, אולם הענקית נאלצה להעלות את גובה הצעתה ל-133.9 דולרים למניה, בהתאם לשער מניותיה בדצמבר האחרון. דובר גוגל מסר, כי העסקה תיסגר באופן רשמי לכל המוקדם מחר (ו').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים