סינאל הטמיעה מערכות כוח אדם בחברת השמירה והניקיון טווס; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מדובר במערכת רב משימתית, שכוללת תג מגנטי ודוגמת טביעת אצבע של העובד, לצורך רישומו במערכת עם התייצבותו לעבודה ● היא כוללת את מערכת "עוצמה" לחישובי שכר, מערכת "הרמוני" לקליטת וניהול כלל דיווחי העובד בארגון ומערכת לדיווח נוכחות טלפונית

סינאל. פרויקט בהיקף 2.5 מיליון שקלים

חברת סינאל מלל פייוויי, מקבוצת סינאל תעשיות, תטמיע פתרון לניהול ובקרת כוח אדם בחברת הניקיון והשמירה טווס. היקפה הכספי של העסקה נאמד בכמה מאות אלפי שקלים.

מדובר במערכת רב משימתית, שכוללת תג מגנטי ודוגמת טביעת אצבע של העובד, לצורך רישומו במערכת עם התייצבותו לעבודה. כך, יוכלו המעסיקים בטווס לדעת מתי העובד נוכח בעבודתו. הפתרון ישמש כ-1,500 עובדים של החברה בכמה עשרות אתרי פעילות שלה ברחבי הארץ.

כמו כן, מכילה המערכת שעוני נוכחות הכוללים קורא מגנטי וקורא טביעות אצבע אשר בתוכו מותקן רכיב GPRS הפועל באמצעות תקשורת סלולרית. רכיב זה מאפשר לייצר כתובת IP שאליה ניתן לתקשר עם השעון ולהעביר דיווח בזמן אמיתי באמצעות הרשת הסלולרית. השעון ניתן לניוד מאתר אחד לאחר בקלות, ללא צורך בהקמת תשתיות מסובכות ויקרות.

על השרת, שמופעל על ידי סינאל, מותקנות מערכות התוכנה התפעוליות "עוצמה" לחישובי שכר, כולל ממשקים למערכת הנוכחות ולהנהלת החשבונות; "הרמוני" – לקליטה ולניהול כלל דיווחי העובד בארגון, המאפשרת ניהול מרכזי במקוון של דיווחי העובדים לנוכחות, דיווח מעבר בין אתרים, תפקידים כפועל יוצא של ממשק בזמן אמיתי בין השעונים לתוכנה, וכל זאת – לעובדים מורשים בלבד; מערכת לדיווח נוכחות טלפונית, המיועדת למקומות בהם פועל מספר מועט של עובדים, שיוכלו לדווח על נוכחותם בעבודה באמצעות הזדהות אישית ורק באמצעות קו הטלפון שהוקצה להם לדיווח, כאשר הנתונים נבדקים ועוברים במקוון לתוכנת "הרמוני" לצורך עיבוד; וכן ממשק אינטרנטי לנתוני הדיווח שדרכו ניתן יהיה לראות נתונים במקוון מכל מקום, או לעדכן נתונים חסרים באמצעות מחשב וחיבור לאינטרנט.

אילן שמעוני, מנכ"ל ומבעלי החברה, אמר, כי "טווס מצאה בתשתיות הטכנולוגיות המוצעות על ידי סינאל  פיתרון סינרגטי ושיטתי ליישום תיקון 24 לחוק שעות העבודה והמנוחה, שהוחל מ 1/09 ושעיקרו מבטא שיקוף ופירוט מדויקים של  מספר שעות העבודה בפועל של העובדים בכל חודש עבודה קלנדארי, במטרה לבצע תשלום שכר מלא ומדויק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים