מטריקס הטמיעה תשתית מיחשוב חדשה בשחם סוכנות לביטוח; היקף הפרויקט: 250 אלף שקלים

התשתית שהוקמה במסגרת הפרויקט מבוססת על ארבע שכבות עיקריות: תוכנת ווירטואליזציה מבית VMWare, שרתי HP מסדרת Generation 6. תשתית אופטית המבוססת על טכנולוגיית Ultra-Flex מבית EMC, ומערך אחסון EMC CX4-120 בשרידות מלאה ● התשתית החדשה תשמש להשקת שירותי מערכות המידע של שחם עבור עובדי וסוכני החברה

חטיבת אינטגרציה ותשתיות של מטריקס הטמיעה תשתית מיחשוב חדשה עבור שחם סוכנות לביטוח. התשתית שהוקמה במסגרת הפרויקט מבוססת על ארבע שכבות עיקריות: תוכנת ווירטואליזציה מבית VMWare עם יכולות מתקדמות כגון VMotion וניהול מרכזי, שרתי HP מסדרת Generation 6. תשתית אופטית Fiber Channel בשרידות מלאה המבוססת על טכנולוגיית Ultra-Flex מבית EMC, ומערך אחסון EMC CX4-120 בשרידות מלאה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-250 אלף שקלים.

עד לאחרונה, השתמשה החברה בשרתים פיזיים ודיסקים מקומיים, מה שהקשה על ניצול המשאבים בתשתיות ועל התאוששות במקרה של תקלות בתשתית. התשתית החדשה תשמש להשקת שירותי מערכות המידע של שחם עבור עובדי וסוכני החברה.

לדברי מירב נמרוד, מנהלת תפעול ומערכות המידע של שחם, "הסיבה העיקרית לפרויקט היא גידול משמעותי בכמות הסוכנים ובצורכי החברה, דבר שדרש הרחבה של סביבת השרתים, והתחשבות בסביבה על ידי שימוש בשרתים חסכוניים, ידידותיים וסביבה וירטואלית".

ירון אלקיים, ראש תחום פרויקטים בחטיבת אינטגרציה ותשתיות של מטריקס, אמר, כי "המערכת החדשה מקנה לשחם את היכולת לנצל את התשתית במלואה בטרם יהיה צורך לרכוש תשתיות נוספות. כמו כן, המערכת בנויה בתצורה שרידה מה שמקנה יכולת התאוששות קלה במקרים של כשלים בתשתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים