אסף גל מונה למנמ"ר טבע – במקום גיא הדרי

גל חוזר לטבע בתפקיד בכיר יותר, לאחר שעזב אותה לפני שמונה חודשים לטובת תפקיד סמנכ"ל מערכות המידע של תנובה ● אחד מפרויקטי המחשוב המרכזיים שמתנהלים בטבע הוא פרויקט שאותו החל בתפקידו הקודם בחברה: מעבר לתשתית אחודה מבוססת סאפ

אסף גל, מנמ"ר טבע. צילום: יח"צ

אסף גל, סמנכ"ל מערכות המידע של תנובה, פורש מתפקידו, לאחר שמונה לתפקיד מנמ"ר טבע. גל חוזר לטבע, אחרי שעזב אותה לפני שמונה חודשים לטובת התפקיד בתנובה, שם החליף את יובל צעירי. כעת, לאחר פרישת גיא הדרי, הוא חוזר לענקית התרופות בתפקיד בכיר יותר. טרם ידוע מי יחליף אותו בתנובה.

גל פעיל בתעשייה יותר מ-20 שנים ובמסגרת תפקידו הקודם בטבע ניהל את מערכות המידע הפיננסיות של החברה, והיה מעורב בהחלפת כל מערכות המידע שלה לסאפ (SAP).

על מינויו של גל הודיע מייקל מק'קללן, סגן נשיא בכיר והמנהל הפיננסי הראשי של טבע. הוא כתב כי "אני בטוח שאסף, שמגיע אלינו עם רקורד עשיר בתחום ניהול מערכות המידע, כולל ניסיונו הקודם בטבע, יטמיע את הכשרון שלו בתפקיד החדש". בהמשך שלח מק'קללן ברכות לצוות ה-IT של ענקית התרופות על פעילותו: "הוכחתם שאתם יחידה מיוחדת, שמסייעת להמשך הפעילות העסקית שלנו בימים מאתגרים אלה".

גל ימצא בטבע אתגרים די דומים לאלה שהיו ערב פרישתו ממנה, אבל עם תנאים שונים, כתוצאה מהמשבר החמור שאליו נקלעה החברה בחודשים האחרונים, שבעטיו היא נאלצה לצמצם פעילויות ולפטר עובדים, כולל באגף מערכות המידע והמחשוב. הפרויקט המרכזי, שבו טיפל גל בעבר ועדיין נמצא על השולחן, הוא המשך המעבר לתשתית אחודה מבוססת סאפ ברמה גלובלית.

הדרי, שפרש מטבע בתחילת השנה, מכהן כיום כמנמ"ר חברת התרופות שייר, והוא עבר למטה החברה בבוסטון. שייר היא חברה רב לאומית, שמיוצגת ב-100 מדינות ומפיצה תרופות שמטפלות במחלות נדירות ובעלות אבחון מורכב ביותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלון שמולי

    זה פרש, ההוא גם פרש. מכבסת מילים. קוראים לזה התפטר. זה לא בושה.

אירועים קרובים