למרות התלונות על המהירות: אפל מתייצבת מאחורי AT&T

באפל משוכנעים ש-AT&T תתקן את הבעיות ברשת הפס הרחב שלה, שגורמות לאיטיות בערים מרכזיות בארצות הברית - כך לדברי טימותי קוק, מנהל התפעול הראשי של החברה ● קוק אמר, כי הרשת איטית בערים מסוימות, שבהן יש ריכוז גבוה של משתמשי iPhone, דוגמת ניו-יורק וסן-פרנסיסקו

למרות התלונות מצד משתמשי iPhone בארצות הברית, מתייצבת אפל (Apple) מאחורי AT&T – חברת הסלולר שמציעה את הטלפונים החכמים שלה במדינה בבלעדיות.

בשיחת ועידה שערך שלשום (ב') עם אנליסטים מוול-סטריט הודה טימותי קוק, מנהל התפעול הראשי של אפל, כי רשת הפס הרחב איטית בערים מסוימות, שבהן יש ריכוז גבוה של משתמשי iPhone, דוגמת ניו-יורק וסן-פרנסיסקו, מכפי שב-AT&T היו רוצים. מ-AT&T נמסר, כי החברה פועלת לשפר את השירות.

"אנחנו משוכנעים שהם ישיגו התקדמות משמעותית בתיקון (של בעיות התעבורה)", אמר קוק. הוא הוסיף, כי מסקרים שערכה אפל עולה שמחוץ לאזורים הבעייתיים, מדווחים משתמשי ה-iPhone על "חוויית שימוש מצוינת" במכשירי הטלפון החכמים.

קוק אמר את הדברים לאחר שאפל דיווחה, כי ברבעון הראשון של שנת הכספים עלו רווחיה בשיעור של 50% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-3.38 מיליארד דולרים. ההכנסות עלו בשליש והסתכמו ב-15.68 מיליארד.

הוא השיב גם לשאלות ביחס לתלונות של מפתחים על תהליך המיון של היישומים למכשירי iPhone ונגני iPod Touch ב-App Store. חלק מהמפתחים טוענים, כי התהליך אינו עקבי ואינו הוגן, וכי החברה מחליטה לעתים באופן שרירותי לפסול יישום מסוים. אולם, לדברי קוק, מרבית היישומים מאושרים תוך שבועיים מרגע שהוגשו, ומרבית הפסילות נובעות מבאגים בקוד של היישום. "המהומה גדולה בהרבה מהמציאות בפועל", טען קוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים