בשירות טוויטר מנסים להתאושש מהתקלה האחרונה

האתר הושבת אתמול (ד') במשך כ-90 דקות, ומי שניסה להיכנס אליו קיבל הודעה על תקלה ● לאחר ששב האתר לפעול הוסבר, כי הסיבה להשבתה הפתאומית היא בעיות ניתוב למערכות הגיבוי בתוספת תקלה, שהביאו ליצירת מספר גדול של שגיאות

אתר טוויטר (Twitter) הושבת אתמול (ד') למשך כשעה וחצי, ועד כה לא פורסמה הסיבה המדויקת לתקלה. כל מי שניסה להיכנס לרשת החברתית במהלך התקלה קיבל הודעה עליה, במקום להגיע לאתר.

לאחר ששב האתר לפעול, פורסמה בבלוג הודעה ובה הוסבר, כי "בשל תקלה פתאומית, וכן בעיות ניתוב למערכות הגיבוי, נוצר מספר גדול של שגיאות במשך כ-90 דקות, והתוצאה הייתה קשיי גישה לאתר". מנהלי טוויטר הבטיחו, כי התקלה לא גרמה לאובדן נתונים וטענו, כי לא היה מדובר בתקרית אבטחה.

מאז שהוקם ב-2007, סובל טוויטר מלא מעט תקלות, שיוחסו לקצב המהיר של צמיחתו. על פי ריץ' מילר, המייסד של חברת Data Center Knowledge, המספקת ניתוחים לתעשייה של מרכזי הנתונים, תיאלץ טוויטר לחסום חלק מהתפקודים של האתר כדי להתמודד עם עומסי תעבורה. "בשבועות האחרונים הוצגו למשתמשים רבים הודעות על חריגה מהקיבולת של השירות, אך בדרך כלל מדובר היה בבעיה זמנית בלבד", כתב מילר בבלוג.

התקלה האחרונה גרמה להשבתה הממושכת ביותר של שירות טוויטר מאז אוגוסט האחרון, כאשר השירות הושבת למשך שעתיים בעקבות מתקפה למניעת שירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים