מי יציג ומי יבקר בתערוכת Smart City בברצלונה?

גורמים בכירים מ-700 ערים בעולם ו-650 מציגים ישתתפו בתערוכת הערים החכמות, שתתקיים בחודש הבא ● אחד הביתנים יהיה של מטה ישראל דיגיטלית, שיציג שם בפעם הראשונה

כנס ותערוכת הערים החכמות בברצלונה - בחודש הבא

יותר מ-20 אלף משתתפים צפויים להגיע לתערוכת ולכנס Smart City, שייפתחו במרכז הירידים פירה בברצלונה ב-14 בנובמבר ויימשכו שלושה ימים. לצד זאת, יתקיים השנה במקום כנס בנושא Smart Mobility, שיעסוק בטלפונים חכמים ובערים חכמות.

התערוכה והכנס בברצלונה הפכו להיות האירוע המרכזי בנושא החם של ערים חכמות, והם מושכים אליהם גורמים בכירים ברשויות מקומיות ובממשלות מ-700 ערים ב-120 מדינות ברחבי העולם. לצד הכנס, שיהיו בו לא פחות מ-420 דוברים בשלל אירועים מקבילים, צפויים להציג בתערוכה כ-650 מציגים. בין המדינות הבולטות שיציגו ניתן למנות את ארצות הברית, יפן, סין ומדינות באירופה.

מה תכלול התצוגה הישראלית?

ישראל תיוצג השנה בכנס ייצוג מוגבר: לצד הביתן המסורתי של מכון הייצוא, יוקמו בתערוכה הביתנים של עיריית תל אביב-יפו ובפעם הראשונה גם של מטה ישראל דיגיטלית שבמשרד לשוויון חברתי.

סרג'יו ויניצקי, נציג פירה ברצלונה בישראל. צילום: יח"צ מכון הייצוא

סרג'יו ויניצקי, נציג פירה ברצלונה בישראל. צילום: יח"צ מכון הייצוא

סרג'יו ויניצקי, נציג פירה בישראל, אמר כי "אין ספק שתחום העיר החכמה תופס מקום מרכזי בסדר היום של מקבלי ההחלטות בעולם, והאירוע בברצלונה ירכז אליו השנה מספר שיא של מבקרים ומציגים". הוא ציין כי הנוכחות הישראלית בתערוכה עוררה עניין רב בשנים קודמות, וישראל נחשבת לחדשנית ולמובילה בתחום.

ויניצקי אמר כי הביתן הישראלי יחלוש השנה על שטח של 520 מ"ר, לעומת 375 מ"ר בשנה שעברה. הביתן של מכון היצוא יארח 15 סטארט-אפים ישראליים, שיציגו את הפתרונות שלהם. ככלל, אירוע Smart City מהווה אחד המוקדים החשובים עבור סטארט-אפים בתחום שרוצים לפרוץ מעבר למדינתם.

גם הביתן של עיריית תל אביב-יפו יגדל, ויתפרש השנה על פני 120 מ"ר בהשוואה ל-100 מ"ר אשתקד. גם העירייה תארח סטארט-אפים בביתן שלה – כאלה שהיא עובדת איתם. באירוע ישתתפו, בין היתר, ליאורה שכטר, מנמ"רית העירייה ויו"רית פורום המנמרים בשלטון המקומי, ובכירים אחרים בה, ביניהם הילה אורן, מנכ"לית קרן תל אביב.

גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי. צילום: ניב קנטור

גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי. צילום: ניב קנטור

הביתן של ישראל דיגיטלית יארח תצוגות של מספר רשויות מקומיות, ביניהן אילת, אשדוד, בני ברק, נתניה והמועצה האזורית חבל מודיעין. בראש המשלחת הממשלתית תעמוד גם השנה השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, וגם הפעם היא תהיה הדוברת המרכזית, שתפתח את הכנס. יחד אתה יגיעו לברצלונה שי לי שפיגלמן, ראשת מטה ישראל דיגיטלית, דרור מרגלית מהמטה ובכירים אחרים במשרד.

מרכז השלטון המקומי ייוצג על ידי משלחת בראשות היו"ר וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס; נציגים של החברה למשק ולכלכלה בשלטון המקומי, בראשות המנכ"ל, אביקם בלר; משלחת של התאגידים העירוניים בראשות יצחק בורבה; וחברי פורום סגני ראשי הערים בראשות אורי בוסקילה, סגן ראש עיריית בת ים.

בסך הכול צפויים לבקר בתערוכה 400 ישראלים, ביניהם ראשי ערים ובכירים ברשויות המקומיות. יצוין שגם השנה, מספר המנמ"רים הישראליים שיבקרו באירוע יהיה קטן ביותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים