בנק ירושלים הטמיע פלטפורמת מיכון השיווק של אורקל

"המערכת מאפשרת לנו לבצע שדרוג חשוב של היכולות שלנו בתחום של שיווק דיגיטלי, במיצוי הפוטנציאל העסקי של עולם הדיגיטל ובהפיכת המרחב האינטרנטי לאחד ממנועי הצמיחה של הבנק", אמרה אורלי אברמוביץ', מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, באגף המחשוב של בנק ירושלים

אורלי אברמוביץ', מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, באגף המחשוב של בנק ירושלים. צילום: יח"צ

בנק ירושלים השלים הטמעה של פלטפורמה מבוססת ענן של אורקל (Oracle) למיכון של השיווק הדיגיטלי. ההטמעה ארכה כמה שבועות והסתיימה לפני כחודש. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפתרון החדש יאפשר לבנק ירושלים לנהל את הקמפיינים השיווקיים, המתבצעים הן מול לקוחות הבנק והן לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו באתר הבית של הבנק אודות מוצרים בנקאיים – דוגמת הלוואות, משכנתאות או פיקדונות.

את ההטמעה ביצעה אקטיביו (Actiview) מקבוצת יעל, המשמשת כנציגה של פתרונות אורקל לתחום השיווק. הפרויקט בוצע בשיתוף מחלקת יישומי ליבה וערוצים באגף המחשוב בבנק ירושלים, בראשו עומדת אורלי אברמוביץ', יחד עם יחידת השיווק במטה המנכ"ל בבנק ירושלים.

כיוון שמדובר בהטמעה של יישום ענן בגופי הטכנולוגיה של בנק ירושלים, הפרויקט דרש אישור מוקדם לביצועו מהמפקחת על הבנקים.

ההטמעה כללה יישום של פתרון Oracle Eloqua, הנכלל בפלטפורמת Oracle Marketing Cloud, ומשמש למיכון של מסעות לקוח וקמפיינים שיווקיים המתבצעים במגוון ערוצים – טלפוני, דוא"ל או מסרונים (SMS).

המערכת מאפשרת לבצע חזרה ללקוחות שהתעניינו בשירות או מוצר של הבנק, ואשר השלימו את פרטיהם באתר האינטרנט שלו, תוך סינכרון מול מערכת ה-CRM של הבנק, באופן שיאפשר את ניהול הליד עד לביצוע המכירה.

בשל הבחירה בפלטפורמת אורקל, הבנק יוכל בעתיד, לפי הנדרש, לחבר פתרונות נוספים השייכים לפלטפורמת אורקל לאוטומציה של השיווק.

"הפיכת המרחב האינטרנטי לאחד ממנועי הצמיחה של הבנק"

אורלי אברמוביץ', מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, באגף המחשוב של בנק ירושלים, אמרה כי "המרחב הדיגיטלי משנה את חוקי המשחק העסקיים המוכרים, כאשר כחלק מהמגמה הזו משנה גם את האופן בו אנשים צורכים שירותים פיננסיים. המערכת החדשה מאפשרת לנו לבצע שדרוג חשוב של היכולות שלנו בתחום של שיווק דיגיטלי, במיצוי הפוטנציאל העסקי של עולם הדיגיטל ובהפיכת המרחב האינטרנטי לאחד ממנועי הצמיחה של הבנק".

אברמוביץ' הוסיפה כי "המערכת החדשה הינה מערכת מבוססת ענן והיא מאפשרת לנו ליהנות משלל היתרונות של הענן – הן ברמת החיסכון התפעולי, והן ברמת הזמינות של כוח המחשוב העומד לרשותנו".

ישראל גודל, סמנכ"ל Marketing Intelligence Solutions באקטיביו, מקבוצת יעל, ציין כי "היישום יאפשר לבנק ירושלים לעלות מדרגה בפעילות השיווק הדיגיטלי שלו, ולהפוך את אתר האינטרנט שלו למנוע של לידים מנוהלים, כאלו שניתן לתרגם אותם לפעילות עסקית אמיתית".

"הפלטפורמה של אורקל מספקת לאנשי השיווק בבנק כלי מרכזי לניהול, ביצוע ומדידה של תהליכי השיווק הדיגיטלי, לנהל קמפיינים ומסעות לקוח בקנה מידה רחב, ולעשות זאת תוך יצירת חוויה אישית, ובצורה אחידה בכלל הערוצים העומדים לרשות הבנק".

שמוליק האוזר, מנהל פעילות חוויית לקוח באורקל ישראל. צילום: יח"צ

שמוליק האוזר, מנהל פעילות חוויית לקוח באורקל ישראל. צילום: יח"צ

לדברי שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל, "המטרה בהתאמת הפתרון לבנק ירושלים, הייתה לייצר חוויה אישית ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, בהתאם להתנהגות הלקוחות בזירה הדיגיטלית ובזירות שאינן מקוונות, ולחבר את כל נקודות האינטראקציה בכל הערוצים האפשריים של הלקוחות עם הבנק: באתר האינטרנט החדש של הבנק, במענה הטלפוני ועוד. כך, הבנק מקבל את האפשרות לגעת בלקוח בכל ערוץ קיים, בזמן הנכון ועם המסר הנכון – עם פתרון מוכלל לעולם חוויית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים