AT&T הפסיקה למכור מכשירי iPhone לתושבי ניו-יורק באתר האינטרנט שלה

גולשים ניו-יורקים שרצו לקנות מכשיר iPhone באתר קיבלו הודעה שלפיה החברה "מצטערת שהחבילה הזו אינה זמינה באזור שלכם" ● עם זאת, ניתן לקנות את המכשיר בחנויות ● לא ברור מדוע AT&T הפסיקה את מכירת המכשיר, שכן מקורות שונים בחברה מסרו סיבות שונות להחלטה

בשורה רעה לתושבי ניו-יורק חובבי ה-iPhone: ענקית התקשורת האמריקנית AT&T, המשווקת הבלעדית של מכשירי הסלולר של אפל (Apple) בארצות הברית, הפסיקה למכור את המכשירים באתר שלה לתושבי העיר, כמו גם לתושבי מחוז ווסצ'סטר והפרברים של ניו-ג'רזי. גולשים ניו-יורקים שרצו לקנות מכשיר iPhone באתר החברה קיבלו את ההודעה: "מצטערים שהחבילה הזו אינה זמינה באזור שלכם". עם זאת, על פי אתר TechCrunch, עדיין ניתן לקנות אותם בחנויות בעיר.

הפסקת המכירה נחשפה לאחר שכתבת האתר Consumerist פנתה אל שירות הלקוחות של AT&T בעקבות תלונות שהגיעו לאתר. נציגת השירות שעמה שוחחה הכתבת אמרה לה שהסיבה להפסקת המכירה היא ש-"ניו-יורק אינה ערוכה לקלוט את מכשירי ה-iPhone, אין בינתיים מספיק מגדלי ממסר". לאחר מכן יצר דובר מטעם החברה קשר עם הכתבת ואמר לה ש-AT&T "משנה מעת לעת את שיטות ההפצה והמכירה שלה". מקור אחר בחברה אמר לאתר CNET, כי הסיבה להחלטה היא שורה של הונאות אשראי שנתגלו לאחרונה. דפני, נציגה אחרת בשירות הלקוחות של AT&T, שעמה שוחח כתב הניו-יורק טיימס (New York Times), השיבה תשובה דומה.

לאחר פרסום הידיעה על הפסקת מכירת מכשירי ה-iPhone בניו-יורק, בדק אתר Gizmodo האם ניתן לקנות iPhone באתר של AT&T בניוארק, סן-פרנסיסקו ולוס-אנג'לס, ומצא, כי המכשיר עדיין זמין לרכישה בערים אלה.

לא נתקבלה תגובת אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים