ותיקי ובוגרי טכם ייפגשו בכנס חד-פעמי שייערך במלאת 40 שנה להקמת בית התוכנה המיתולוגי

מאות מבוגרי בית התוכנה יגיעו ביום ו' הקרוב למשכן אומנויות הבמה בשוהם, כדי להעלות זיכרונות ולפגוש שוב את עמיתיהם לשעבר ● לצד מפגשים אישיים רוויי נוסטלגיה, ייפגשו שוב על במה אחת יוסי ורדי, מאיר בורנשטיין, עודד ריץ, לייזי אורן, יחזקאל זעירא ורבים וטובים אחרים

מאות מבוגרי טכם – בית התוכנה המיתולוגי, שטוען לתואר בית התוכנה הראשון בענף ה-IT, יפגשו בבוקרו של יום ו' הקרוב, ה-25 בדצמבר, בכנס מיוחד שייערך במלאת 40 שנה להקמת החברה.

על הדשא שבמשכן אומנויות הבמה בשוהם, יעלו המשתתפים זיכרונות בעזרת המייסדים והוותיקים. שוהם לא נבחרה במקרה – היא אחת מאותן ערי הפריפריה במרכז הארץ שמאכלסת אנשי היי-טק רבים, ביניהם בוגרי טכם לשעבר.

לצד מפגשים אישיים רוויי נוסטלגיה והתרפקות על ימים שחלפו, ייעמדו על במה אחת, בין היתר, יוסי ורדי ומאיר בורנשטיין – שניים מהמייסדים והיזמים, שהקימו את טכם ב-1969, מהנדס התוכנה עודד ריץ ולייזי אורן – מוותיקי טכם ונשיא מטריקס כיום. לאירוע יגיע כמובן גם המנכ"ל הוותיק, יחזקאל זעירא, שניהל את החברה בין 1980 לשנת 2000.

פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים – המפיקה את כנס הבוגרים, ינחה את המפגש, כמו גם פאנל במיוחד בשם "היו זמנים", בו ייקחו חלק גרשון הראל, טוביה פלדמן, אילנה בארי והמייסדים ורדי, ריץ וזעירא. תמונות מעוררות זיכרונות שיוקרנו באירוע, יציגו את פניהם של הבוגרים שעוד כשהיו "ילדים" בתעשייה.

בראיון לאנשים ומחשבים שפורסם באחרונה, אמר יוסי ורדי – ממייסדי טכם, כי "ב-32 שנות פעילותה, הפכה טכם לסמל. היא הייתה לאחת מחברות התוכנה הגדולות בישראל, שיצקה את היסודות לתעשיית ה-IT שצמחה מאז. לימים, שימשה כגרעין שעל בסיסו נבנתה חברת נס טכנולוגיות בשנת 1998. המהלך סימל את תחילתו של עידן חדש בענף ה-IT – עידן של חברות שירותי טכנולוגיה שהצמיח את מתחרותיה הגדולות של נס: מטריקס, מלם-תים, One1, טלדור ואחרות. כולם מכירים אותן, אך מעטים בענף יודעים או זוכרים מאיפה הכל התחיל".

ההרשמה למפגש בעיצומה. מספר המקומות מוגבל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים