אנליסטים: גוגל צריכה להשקיע בהפצת אנדרואיד – במקום בהשקת טלפון נייד מתוצרתה

לדבריהם, אם היא תשיק את הטלפון - צפויה הענקית לסכן את ההצלחה של השירותים הסלולריים שלה, בהם מערכת ההפעלה אנדרואיד ● "אם גוגל תשיק את הטלפונים הללו, היא תשים את עצמה יותר ויותר בפינה", אמר אניל דורדיה, אנליסט מחברת William Blair & Company ● לדבריו, "זה לא טוב, בשום תעשייה, שהאלמנט הבסיסי ביותר בטלפון מתוצרתך הוא של חברה מתחרה"

גוגל (Google) עלולה לסכן את ההצלחה של השירותים הסלולריים השונים שלה אם תשיק טלפון סלולרי משל עצמה – כך מעריכים אנליסטים. על פי ההערכות, מהלך שכזה עלול לעלות לה בהפסד של מיליארדים רבים של דולרים.

לדברי אניל דורדיה, אנליסט מ-William Blair & Company, אחת הסיבות לכך היא כעס של המתחרות, שאנדרואיד מוטמעת במכשירים ניידים מתוצרתן. הוא אמר, כי "אם גוגל תשיק את הטלפון, היא תשים את עצמה יותר ויותר בפינה. זה לא טוב, בשום תעשייה, שהאלמנט הבסיסי ביותר בטלפון מתוצרתך הוא של חברה מתחרה".

מומחים שונים ממליצים לחברה להתמקד בהטמעה של אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה הסלולרית שלה, בכמה שיותר מכשירים ניידים, במקום להשיק את הטלפון שלה – השקה שלפי מקורות, תבוצע לכל המוקדם ב-2010.

האנליסטים מתקשים להבין מדוע גוגל מסכנת את עצמה ונכנסת לשוק שאין לה ניסיון בו. לפי אחדים מהם, ענקית החיפוש מנסה, באמצעות השקת המכשיר הנייד החדש, לערער על מובילותה של אפל (Apple) בשוק הטלפונים החכמים.

השקעה רבה יותר של גוגל באנדרואיד יכולה להעניק לה עוד ועוד גישה למידע על הלקוחות המשתמשים במערכת הפעלה זו, ובכך לשלוח להם יותר מידע פרסומי רלוונטי.

מערכת ההפעלה אנדרואיד כבר מוטמעת ב-12 מכשירים ניידים שונים של יצרנים כגון מוטורולה (Motorola) וסמסונג (Samsung).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים