לאומי השיק שירות למשיכת והעברת כספים באמצעות הודעת SMS

פעולת המשיכה מתבצעת באמצעות אתר האינטרנט של הבנק, לאחר שהלקוח מקליד את פרטיו של המוטב ● לאחר מכן, מקבל המוטב קוד גישה חד פעמי, שבאמצעותו הוא יכול למשוך את הסכום המבוקש מכל כספומט של בנק לאומי, מבלי צורך להכניס למכשיר כרטיס מגנטי ● קבלת השירות מצריכה רישום לשירות לאומי LABS

הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר בישראל. בנק לאומי

בנק לאומי השיק היום (ג'), פיילוט לשירות חדש בשם "מזומן ב-SMS". החל מחודש ינואר, יהיה השירות זמין לכל לקוחות לאומי, בכל מכשירי הכספומט של הבנק. בנוסף, לקוחות הבנק שירצו להתנסות בשירות יוכלו להירשם ולהצטרף פרטנית באמצעות אתר הבנק, על ידי הרשמה ללאומי Labs – מעבדת החדשנות של לאומי. אלה ירכזו את נושא החדשנות בבנק, יכללו פרויקטים חדשים המפותחים בו, יאפשרו ללקוחות להצטרף כמתנסים ראשונים לשירותים שעומדים לעלות ולהעלות הצעות שונות.

שירות מזומן ב-SMS מאפשר העברת כסף מחשבון הלקוח ומשיכתו על ידי צד ג' מכל מכשיר כספומט של בנק לאומי. המשיכה מתבצעת ללא שימוש בכרטיס מגנטי, אלא על ידי קוד משיכה חד פעמי שנשלח אל הטלפון הסלולרי של המושך המיועד. לקוח המעוניין להעביר סכום כלשהו למוטב כלשהו צריך לבצע את פעולת ההעברה באמצעות שירות גלישה ישירה, ולמלא את פרטי המוטב. בסיום הפעולה יישלח קוד סלולרי למוטב, וזה יוכל למשוך את הסכום שהוקצב בכל כספומט של הבנק. משיכת הכסף בכספומט תתבצע באמצעות הזנת הקוד שהתקבל בטלפון הסלולרי, תאריך הלידה של המוטב והסכום שהועבר.

ברוך לדרמן, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי, אמר, כי השירות משתלב בתפיסות המאפיינות את לאומי דיגיטל: זמינות מלאה ללקוח, פשטות במוצרים ובשירותים ואטרקטיביות וחיסכון ללקוח. "השירות על ידינו כצורך של לקוחות רבים, ופותח בהתאם על ידי צוותי הטכנולוגיה והמחשוב של הבנק", אמר. "באמצעות מזומן ב-SMS, יוכל לקוח להעביר כסף לבנו החייל, לחבר טוב שאיבד את ארנקו או לכל מטרה אחרת, לכל מקום בארץ ובכל שעה משעות היממה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים