יבמ חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קונסיסט; היקף העסקה: כ-200 מיליון דולרים

קונסיסט מפתחת חבילות תוכנה לתחומי הפיננסים, הטלקומוניקציה, הבריאות, ועוד ● החברה נהנית מהיקף מכירות של 140 מיליון דולרים בשנה, ומפעילה מרכז פיתוח בישראל ● על פי ההסכם, תציע קונסיסט ללקוחותיה יישומים שיפותחו יחד עם יבמ, לאחר שעברה להשתמש בפלטפורמת התוכנה שלה ● דני שגב, יו"ר קונסיסט: "ההסכם עם יבמ יעמיק את החדירה שלנו לשווקים אסטרטגיים, ובעתיד גם יגדיל את מספר העובדים בחברה"

יבמ (IBM) חתמה בסוף השבוע על הסכם אסטרטגי רחב היקף עם חברת התוכנה הבינלאומית קונסיסט (Consist). ההסכם הרב שנתי אמור להניב לשתי החברות מכירות משותפות בהיקף של כ-200 מיליון דולרים, והוא התאפשר לאחר שקונסיסט נטשה את פלטפורמת התוכנה של Software AG לטובת זו של הענק הכחול.

על פי ההסכם, תציע קונסיסט יישומים חדשים שיפותחו יחד עם יבמ למגזרי השירותים הפיננסים, הטלקומוניקציה, הממשל, שירותי בריאות, ועוד. דני שגב, יו"ר קונסיסט ואחד ממייסדיה, אמר לאנשים ומחשבים, כי שתי החברות כבר השלימו פיתוח פלטפורמה חדשה בשם Consist ADS, שתהווה פריצת דרך חשובה בעולם הפלטפורמות בסביבות מיינפריים. שגב הוסיף, כי "המעבר לפלטפורמה של יבמ הסיר חסמים רבים שהיו לנו עקב ההתבססות על הפלטפורמה הקודמת. צעד זה יאפשר את העמקת החדירה שלנו לשווקים בכל העולם וגם בישראל, וללא ספק יגדיל את מספר העובדים שלנו".

קונסיסט היא אחת מחברות ה-IT הוותיקות בעולם. היא נוסדה לפני כשלושה עשורים בארגנטינה, על ידי יהודי יליד המקום בשם נטליו פרידמן. החברה מפתחת עשרות חבילות תוכנה בתחומי השכר, כוח אדם, BI ועוד. היא מעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם ומפעילה מרכזי פיתוח בברזיל, ארגנטינה גרמניה וישראל.

בישראל פועלת קונסיסט באמצעות 250 עובדים בשתי חטיבות – האחת חטיבה המתמחה בפתרונות פיננסיים מורכבים, והשנייה חטיבה המתמחה בפתרונות IT בתחומים אחרים. לדברי שגב, היקף המכירות של קונסיסט בכל העולם הוא כ-140 מיליון דולרים, ובישראל הגיעו מכירותיה להיקף של כ- 80 מיליון שקלים.

כפי שפורסם באנשים ומחשבים, יבמ וקונסיסט החליטו לגשת ביחד למכרז הסגור שערך בנק הפועלים להחלפת ספר הבנק שלו, ומיבמ נמסר, כי קונסיסט נבחרה על ידיה מאחר והיא החברה הבינלאומית היחידה שהטמיעה בהצלחה מערכות פיננסיות גדולות בתאגידים בנקאיים, כולל בנקים ישראליים כגון לאומי, הפועלים, דיסקונט, המזרחי טפחות ובנק ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים